.
طنز روز | چگونه یک قتل را ماست مالی کنیم؟

 

بعد از وقوع هر قتل و جنایت، یک سری اتفاقات در جامعه می‌افتد که لازم است در برابر آنها موضع بگیرید. در اینجا خلاصه کارهایی که باید انجام بدهید جهت یادآوری و تذکر آورده می‌شود:

۱_ همانطور که می‌دانید -متاسفانه و علیرغم تلاش‌های نهادهای حقوق بشری- خدای متعال به آدم حق قصاص داده. شما برای مقابله با این قضیه طبیعتا زورتان به خود خدا نمی‌رسد، فلذا باید تلاش کنید تلافی‌اش را سر بندگان خدا دربیاورید که در این زمینه خانواده مقتول در اولولیت اول قرار دارند.

۲- هر قاتلی قبل از قتل یک کاری در این عالم می‌کرده. شما باید به آن بُعد قضیه شدیدا دقت بفرمایید. مثلا اگر طرف مشغول گل‌کوچک بازی کردن بوده باید به او بگویید «ورزشکار». اگر در دانشگاه واحد اوشگول‌تپه درس می‌خوانده باید بگویید «فعال دانشجویی». اگر راننده بوده بگویید «شوماخر»، اگر هیچکدام نبود بالاخره کنار خیابان که راه می‌رفته! پس باید بگویید: اعدام یکی از رهگذران عادی توسط رژیم!

۳- سن فاکتور بسیار مهمی است. در حالت عادی، آدم مراحل کودکی، نونهالی، نوجوانی، جوانی، میانسالی و … را به ترتیب طی می‌کند ولی در صورت وقوع قتل، طرف از مرحله «جوانی» و با دو متر قد و نیم کیلو سبیل، زرتی می‌افتد به مقطع کودکی و می‌شود «کودک-مجرم». اگر قدش کمتر بود ممکن است حتی «شیرخوار-مجرم» یا «جنین-مجرم» هم بشود.

۴- همیشه به یاد داشته باشید جان قاتل است که جان است. جان مقتول توله سگ است. (والا به خدا. من نمی‌دانم این دو روز زندگی نحس در این دنیا چه دارد که مردم این‌طور بهش چسبیده‌اند. بابا یارو آمده از نکبت زندگی فانی نجات‌تان بدهد و بفرستد به حیات ابدی! جوابش اعدام است؟ آرمان عبدالهی و نوید افکاری شما را نکشند بالاخره کرونا، پراید، غذاهای تراریخته، آلودگی هوا، فرزندان برخی مسئولین، قصور پزشکی، آگهی‌های بازرگانی و … که هستند!)

۵- فراموش نکنید که قاتل بلافاصله بعد از انجام قتل به درجاتی از معصومیت، نورانیت و عرفان نائل می‌شود. اصولا یکی از راه‌های تزکیه و خودسازی به قتل رساندن سایرین است. شما بزن دختر همسایه‌ات را بکش و جنازه‌اش را هم بنداز سطل آشغال. اگر فردا ازت قدیس نساختند.

۶- دائما وانمود کنید که تمام کارهای بالا را دارید برای نجات جان قاتل از قصاص انجام می‌دهید. اگر خانواده مقتول کم آوردند و رضایت دادند که فبها. اگر نه، یَک مصاحبه داغ و مشتی با اینترنشنالی، دویچه‌وله‌ای، صدای آمریکایی، جایی، انجام بدهید تا حائز شرایط پناهندگی سیاسی بشوید. در هر صورت نانتان توی روغن است!

يك ديدگاه

  1. اورزانی ۱۴۰۰-۱۰-۲۰ در ۹:۱۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی

ثبت ديدگاه




عنوان