سکوت پیشه من نیست
عاشق نعره ام و از سکوت بیزارم

بوق نیوز گزارش می‌دهد؛
«سکوت پیشه من نیست!» شعار انتخاباتی نماینده‌ی مورد نظر -کاندیدای اصلاح‌طلب- در انتخابات گذشته بود که هم‌اکنون درگیر عزل و نصب مدیران شهری است. وی در دوره‌ی تبلیغات به کاندید پرسر و صدا نیز شهرت داشت که به ما چه؟! هم‌چنین شعارهای «عاشق نعره ام و از سکوت بیزارم»، «قاره بزن! شهروند که لال نیست!!» هم از دیگر شعارهای وی است. ایشان در دوره کاندیداتوری قول داده بود که هیچ وقت ساکت یک‌جا ننشینند. شده حتی بلند شوند بشکن بزنند. احتمالا به‌دلیل همین قول است که بصورت خستگی‌ناپذیری پیگیر عزل و نصب‌های درون‌شهری است.
وی پیش‌تر در یک حرکت ابداعی در پوسترهای تبلیغاتی‌اش بک گراندی از «طبل و باند و ساز و نی انبان» قرار داده بود، در یک دست ترقه و در دست دیگرش فشفشه گرفته و پشت‌بند آن به مردم بوشهر پیام داده بود که: «لبان کودکانت را پرلبخند میخواهم / ولی شرمنده پدرانت را عزل و دربند میخواهم»؛ طی مصاحبه ای حضوری، علت انتخاب این شعارها را اینگونه توضیح داد:
«تنها راهی که می توان شهر را از سکوت و دل مُردگی خارج کرد، تغییر مسئولینی است که زیادی سرشان توی کار خودشان است. اصلا اینها تا وقتی که هی فقط میروند سرکار و اگر یک روز مسیر رفتن به محل کارشان را عوض کنند، اصلا نمی دانند کی هستند و کجا آمده‌اند و اصلا سمت‌شان چیست، واقعا توقع دارید شهر هیجان داشته باشد؟!»
وی افزود:
«این تن بمیره راضی به بیکار شدنشون نیستما. ولی خب میبینید که زیادی شهر رو ساکت کردن!»
ایشان همچنین چندین راهکار برای اینکه شهر از این حالت خارج شود، ارائه دادند:
رئیس و مسئولینی که جدید انتخاب میشوند
هر روز صبح با برف شادی و فش فشه وارد اداره بشوند. درحالی که آهنگ «سلام من به دوستان به مردم هندوستان و…» را با صدای بلند، ترجیحا بلندگو بدست میخوانند.
هنگام اتمام ساعت اداری نیز اهنگ «خداحافظ گل ناز/ لبت به خنده شده باز/ امیدوارم دوست من / تورو ببینمت باز تورو ببینمت باز» را با همان کیفیت اجرا کنند تا لبخند و نشاط دوباره به زندگی مردم بازگردد. البته انتخاب آهنگ ها در روزهای آتی به سلیقه خود مدیر بستگی دارد. وی میتواند از آهنگ های بندری، پاپ، امید جهان و … انتخاب کند‌.
این کار باعث ایجاد لبخند و نشاط در کارمندان شده و «روحیشون رو جووون میکنه که راه برن و بشکن بزنند!»
ایشان همچنین افزودند که «هراز چندگاهی هم یه بازی دورهمی درسطح شهر برگزار میکنم که البته بازی اصلی بین شهردار و شورای شهر باشه و شهروندان هم طرف هر کدوم رو که دوست دارند رو میتونند بگیرند. و با طبل و دمبک و دیمبل ودیمبو راه انداختن، تیم خودشون رو تشویق کنند.»
وی با این وضع امیدوار است که در دوره بعدی نیز با حمایت مردمان شاد و بشکن زن، بتواند مجداد رای بیاورد که دور از ذهن هم نیست.

ثبت ديدگاه




عنوان