توئیزر 51
قضای حاجت دورِ یقه ی اُکازیون!

افتتاح خانه رفسنجانی

راه راه: دورِ یقه!
رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از تصویب طرح ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در صحن مجلس خبرداد. وی با اشاره به برخی نمایندگان مجلس، اطمینان داد که با ممنوعیت ورود گوشی تلفن همراه به صحن علنی، دیگر شاهد پرت شدن حواس نمایندگان و معطل ماندن امورجاری مجلس نخواهیم بود. گفتنی است به زودی طرح بازدید از لیوان و دستمال شخصی نمایندگان در صحن علنی مجلس مطرح و به رأی گذاشته خواهدشد. در همین زمینه یک منبع آگاه اعلام کرد که شنبه ها ناخنها و دور یقه را نگاه میکنیم و هرکی ناخن بلند، موی دراز، روی سیاه داشته باشد باید فردایش با لیستش به دفتر مجلس مراجعه کند. این منبع آگاه درباره سکوت نمایندگان درمقابل مشکلات کشور و کَم کاری دولت، سکوت کرد!

قضای حاجت
وزارت ورزش و جوانان باید به دو وزارتخانه ورزش و جوانان تبدیل شود. معاون تفکیک و توسعه وزیر ورزش و جوانان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب گفت: در حالی که همه ما با بروبچه ها و فَک و فامیل آمده ایم اندونزی تا مراقب بازیهای آسیایی باشیم بازهم شاهد اشتباهات کوچکی از قبیل حذف زهرا نعمتی از مسابقه تیراندازی باکمان بودیم. وی درحالی که صدایش گرفته بود افزود: متأسفانه علی رغم اینکه مسیر رختکن تا سالن مسابقه را با خُرده نان علامتگذاری کرده بودیم، ورزشکارمان به جای سالن مسابقه از رستوران سَردرآورد.
در همین رابطه، معاون فدراسیون و سرپرست تیم نیز، ضمن تأیید سخنان، اعلام کرد همه شصت و نُه نفری که به همراه این ورزشکار به اندونزی آمده اند نیاز فوری به قضای حاجت داشته اند و رفته بودند آنجا!

اُکازیون!
پس از پنج سال و همزمان با هفته دولت، دومین دستاورد عظیم دولت تدبیر و امید افتتاح شد.
خانه شخصی مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی با وسعت کم و در گوشه بالای تهران افتتاح شد. این خانه با تلاش و کمک دولت، شورای شهر و شهرداری تهران، خانواده آن مرحوم و سایر آشنایان، بازماندگان و اقوام وابسته، به موزه تبدیل شده است. در مراسم افتتاح این دستاورد که در دوطبقه، دوبلکس، باغ نُقلی و فول امکانات ساخته شده، معاون اول رئیس جمهور، وزیرخارجه و چندنفر از مسئولین کشوری حضور داشتند و بر ساده زیستی همه مردم و مجسمه های مومی آن مرحوم تأکیدشد. رئیس موسسه تنظیم و نشرآثار نیز در این مراسم اعلام کرد: به زودی در این مکان آثار را تنظیم و نشر خواهیم کرد.
گفتنی است جهانگیری، ضمن بازدید از این خانه به خبرنگاران گفت: اینجاها همه اش بیابان بود. وی ادامه داد: مردم یادتان هست که هیچ خانه – موزه ای نداشتید؟ معاون اول رئیس دولت تأکید کرد پس از افتتاح خانه پدر حسن روحانی، افتتاح خانه رفسنجانی، دومین دستاورد بزرگ این دولت است و تلاش می-کنیم سومین دستاورد را به زودی تقدیم مردم عزیز ایران کنیم.

ثبت ديدگاه




عنوان