اندر احوالات دادن یک هدیه
مهم نفس کاره

سارا عبدالملکی، نایب قهرمان پاراقایقرانی آسیا، با انتشار ویدیویی اعلام کرد شورای شهر به او یک کتری و قوری هدیه داده است. در ادامه تعدادی از واکنش‌های صورت گرفته در این مورد را بازگو می‌کنیم.

دختر اقدس خانم اینا: وای چه کتری و قوری یونیکی!! حتماً می‌ذاره واسه جهیزیه‌اش. چه چشمی از فک و فامیل در بیار هم هست. برم نائب قهرمان پاراقایقرانی بشم شاید به من بدهند.

شرکت گستران تمیزکننده کف کتری و قوری شرق: با ما دیگر نگران رسوب کف کتری و قوری خود نباشید.

یک عدد فمنیست: برابری زن و مرد یعنی اینکه به جای کتری و قوری باید دسته بیل، کلنگ و یا آچار شلاقی به ایشون هدیه می‌دادید.
#زن_و_مرد_برابرند

یک عدد برانداز: اگر روزانه ۲۴ بار چای دم کنید و بعد از هر برابر ریختن در استکان‌های پارچ‌نما، آن‌ها درون سینک خالی کنید تا چاه‌های فاضلاب پر شود و بعد از اینکه پر شد، شروع می‌کند به سرازیری در خیابان‌ها و بوی بد همه جا را می‌گیرد و بعدش رژیم سرنگون می‌شود.

یک عدد چایی‌خور قهار: شهرداری جون زدی توی هدف!! چه هدیه‌ای بهتر از کتری و قوری؟! ولی کاش یک بسته از اون چایی‌های اعلی رو هم اشانتیون می‌دادی.

یک عدد جوجه برانداز: فردای براندازی به جای کتری و قوری، قهوه‌ساز هدیه می‌دهند.

یک دانه مدیر: قوری و کتری‌هایتان مستدام! مهم نفس هدیه دادن است؛ وگرنه ماشین شاسی‌بلند دادن یا کتری و قوری دادن هیچ تفاوتی ندارد.

ثبت ديدگاه




عنوان