بسته پیشنهادی برای جایگزینی آجیل عید
نخود آبگوشتی با پراید

نه به آجیل

راه راه: اگر تصمیم دارید کمتر از گرانی ناله کنید و یک آجیل آبرومندانه با قیمت مناسب برای عید آماده کنید، کافی است قدری خلاقانه عمل کنید:

مقداری کشمش پلویی تهیه کنید. این کشمشها برخلاف کشمشهای دیگر قدری پت و پهن و دایره ای هستند. یک مقدار هم هسته دارند که اتفاقا خیلی خاصیت دارد. از آنجا که طبق قانون «تورم» هر موجودی که نتواند با محیط تطبیق پیدا کند، شکل فیزیکی‌اش مثل اورانگوتانها دستخوش تغییر میشود، حواستان به خودتان باشد.
برای افزودن نخود به بسته پذیرایی‌تان، میتوانید مقداری نخود آبگوشتی تهیه کنید و بعد از پختن، آنها را خشک کنید. فقط شاید خوردن آن آسان نباشد و قدری دندانهای مهمانها را دچار مشکل کند. پس حواستان به سالمندان فامیل و کودکان زیر هفت سال باشد که زیاده‌روی نکنند.
یادتان باشد پست های «نه به آجیل» را لایک کنید و برای مهمانها از گرانی ها مفصل صحبت کنید. گاهی چراغ ها را خاموش کنید و با استفاده از شمع، حزن و اندوه حاکم بر فضا را بیشتر برایشان جا بیندازید.
مقداری میوه را از هم اکنون به صورت ورقه های نازک دربیاورید و روی بخاری خشک کنید. برای اینکه جلوی مهمانها سربلند شوید از خلاقیت بچه ها در تهیه این میوه های خشک صحبت کنید تا مطمئن شوند این کار صرفا یک خلاقیت هنری بوده و ربطی به موج گرانی‌ها ندارد. فقط میوه ها را طوری خشک کنید که موقع گاز زدن، دو متر آن‌ورتر نپرد و لب و دهان مهمان را زخمی نکند که خلاقیت بچه ها زیر سوال رود.
راه به‌صرفه‌تر برای جایگزین کردن آجیل، استفاده از خرماست. هم میوه استوایی محسوب میشود و خیلی باکلاس است. هم شیرین است و ضمن افزودن آن، میتوان از هزینه شیرینی سبد خرید عید، کاست. اگر رنگ خرما خیلی برای فضای شاد عید مناسب نیست، می توانید با تهیه مقداری شکلات مایع، آنرا در رنگهای متنوع در اختیار فک و فامیل قرار دهید. قطعا مهمان از خلاقیت شما خوشش می آید اما اینکه پشت سرتان چیزی نگوید را نمیتوانیم قول بدهیم.
قرص ویتامین رنگی تهیه کنید و در ظرف آجیل بریزید. شاید باورتان نشود ولی هر کسی جرات خلاقیت را به خودش نمی دهد. علامت اسکلت سر انسان به همراه یک علامت ضربدر یادتان نرود. به هنگام مصرف این نوع اجیل تذکر دهید قبل از شما در خانه کسی از این خلاقیت استفاده نکرده باشند وگرنه مرض قندشان عود می کند و داستان میشود.
اگر معتقدید روشهای فوق به دردتان نمیخورد به جای فحش دادن به زندگی، جوری بروید پراید را پنج تا پنج تا پیش‌خرید کنید که انگار نه انگار پول خرد تو جیبتان پیدا نمی شود.

ثبت ديدگاه




عنوان