سه نظریه درباره روز زن
هارتل، هالووین، هاراگیری

راه راه: از آنجاییکه از همان ابتدای تاریخ که ما خودمان هم نمی دانیم کجاست موضوع زن از جمله موضوعات اصلی به شمار می رفت و اصلا هر کس که از جایش بلند شده برای زن آستین بالا زده و هر کاری که از دستش برآمده کرده و اگر کاری نکرده بالاخره یک نظری داده که وجدانش راحت باشد.

نظریه های مختلف و حتی متنوعی درباره “روز زن” در تاریخ وجود دارد که به برخی از این نظریات اشاره می کنیم.

نظریه فمنیسم: اولا که ما زن و مرد نداریم، در حقیقت نه تنها زنان و مردان با همدیگر فرق نمی کنند بلکه با هم برابرند و همانقدر که زن ها و مردها با هم برابرند، زن ها از مردها برابرترند.

در اصل در طول تاریخ این زن ها بودند که مرد بودند ولی به مرور زمان همان مردها به باشگاه بدنسازی رفته و هی به زن ها زور گفتند و زن همواره به دنبال استفاده از هارتل های مردانه دویده است و ۸ مارس به عنوان “رور زن” یادآور همان هارتل هاست.

نظریه آتئیست ها: نام گذاری آریوبرزن – زن روز، یا همان سپندارمزگان را همه زنان ایرانی و جهانی مدیون کوروش کبیر هستند که خودش در حرمسرایش بنانهاد و باید سالی یک بار نزد تخت جمشید روند و تا کمر خم شوند و برای آرمان های آریایی قدردان باشند، همان قدر که در روز کریسمس، هالووین و ولنتاین سنگ تمام می گذارند و این روز را جشن بگیرند و سلفی ها را در اینستاگرام با هشتگ آریایی اصیل نشر دهند و بعدش هاراگیری کنند.

نظریه سیمین آریایی: والا ما که در این چهل قرن روز زنی ندیدیم، همش متوقفمان کردند، هر فیلمی دلمان خواست بازی کردیم و این همه پول جمع کردیم و تایلند رفتیم و آمدیم آخرش هم زن بودنمان را کسی نفهمید. روز زن من روزی است که زن بودنم را در اعماق حرفهایم جهش کنم. در این میان معتمدآریا به روش هایی نیز برای نشان دادن زنانگی اش اشاره کرده که رویمان نمی شوند بگوییم.

ثبت ديدگاه




عنوان