هی می گیم ما بیشماریم، می گید نه!

راه راه: خدمت عزیزان معترض سبز پوش عرض  می‌کنم که در این حرکت زیادی خودجوش مبارزه با رژیم ایران ما تنها نیستیم بلکه اکثر شخصیت‌های شاخص ملی، دینی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و سیاسی و همه و همه به این موج اعتراضی روی آوردند و همه از ما حمایت کردند که ما برای نمونه فقط قطره‌ای از آن را خدمتتان عرض می‌کنیم.

۱- اول از همه از تمام سادات عزیز تشکر می‌کنیم که برای حمایت از جریان ما، شال سبز انداختند.

۲- سریال خانه سبز. اصلا شعر «سبز سبزم ریشه دارم…» برای جنبش ریشه‌دار سبز گفته شده بود و در تیتراژ ابتدایی فیلم، منظور مرحوم شکیبایی از خانه‌های سبز و آدم‌های سبز ما بودیم.

۳- کلیه تریاک فروشان و چیز فروشان: این زحمت، این همه تجمع‌های خیابانی و ناهنجاری‌های اجتماعی را به خاطر اعتراض به رژیم و حمایت از موج سبز انجام می‌داده‌اند و دلیلی بهتر از چیزچیزی است که این سال‌ها این‌ها می‌گفتند.

۴- کلیه فست‌فودی‌ها و چیزبرگری‌ها: اصولاً چیزبرگر اشاره به جریان حمایت از سبز را دارد و کلیه چیزبرگرفروشی‌ها هر کدام شعبه‌ای از مراکز فعالیت‌های ما است.

۵-  شخصیت مخمل در سریال خونه مادربزرگه رسماً اعلام حمایت خود را از انقلاب مخملی اعلام کرده است.

۶- مخملباف: حتی اگر اسمش هم با مخمل ربطی نداشت از شکلش، حرف‌هایش، فیلم‌هایش و سرتاپایش معلوم بود که طرفدار انقلاب مخملیه. این دیگه تقسیر ما نیست.

۷- لات‌های عزیز هم از زمان قدیم دستمال مخملی را به نشانه حمایت از انقلاب مخملی در دست می‌گرفتند

۸- کلیه پلیس‌های سبز پوش: از کلیه پلیس‌هایی که برای حمایت از تشکل ما سبز پوشیدند تشکر می‌کنیم و خدمتشان عرض می‌کنیم که به تشکل سبز پایبند باشند انقدر دوستان خود را دستگیر نکنند.

۹-کتاب‌های خیلی سبز: گرچه این کتاب‌ها یکی دو سال است که چاپ می‌شود اما حقیقتاً نیتشان این بود که همان سال ۸۸ حمایت کنند و الان دارند حمایت می‌کنند گرچه این جنبش منقرض که چه عرض کنم حتی فسیل‌ هایش هم به ذرات معلق در هوا تقسیم شده است.

 

ثبت ديدگاه




عنوان