یک خبر و چند نظر
پدیده‌های طبیعی در آمریکا بیداد میکند…

آمریکا، کشوری که مدعی پیشبرد اهداف سازمان ملل متحد و رعایت حقوق انسانی است، هنوز به مهم‌ترین کنوانسیون‌های مرتبط با حقوق بشر نپیوسته و به بهانه‌های متعدد از الحاق به معاهدات حقوق بشری خودداری کرده است. آمریکا تاکنون به عضویت کنوانسیون حقوق کودک، کنوانسیون حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، پروتکل اختیاری کنوانسیون منع شکنجه، کنوانسیون بین‌المللی حمایت از افراد در برابر ناپدید شدن اجباری، کنوانسیون رُم در خصوص اساسنامه دیوان کیفر بین‌المللی، کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان و کنوانسیون حقوق بشر بین‌المللی درنیامده است.

کامنت‌ها:

پرویز از ونیز:  مگه به عضویته؟!  همون کشورایی که عضون واقعاً این حقوق رو رعایت می‌کنن؟!

 

لیدا از شهرک غرب: همینو بگو! اتفاقاً دولت آمریکا خیلی هم به حقوق حیوانات اهمیت می‌ده؛ این‌قدر که هیچ زنی حق ترسیدن و جیغ زدن در مواجهه با یه سوسک رو نداره. ظاهراً آزمایشاشون نشون داده سوسکا دچار افسردگی شدید شدن و از جامعه طرد شدن و در حال انقراض هستند.

 

خوش باور از جردن: لی‌لی جون راس می‌گه؛ من همین چند وقت پیش شنیدم که یه پسره سگش رو کیش کرده و اون سگه به غرورش برخورده و از خونه رفته. حالا پلیس پسره رو زندانی کرده تا سگه بیاد رضایت کتبی بده….به این میگن عدالت.

 

سوفیا از ایران: ازدواجاشونم خیلی روشنفکرانه‌س. تو ایران مجبوری با یه نره غول بسوزی و بسازی، اما تو آمریکا به حقوق زن‌ها خیلی احترام می‌ذارن و اونها رو محدود به یه مرد نمی‌کنن…

آزادیان از شهرک غرب: زن‌ها که خوبه؛ حتی بچه‌هاشونم محدود به یه پدر و مادر نیستن. وقتی به دنیا میان خودشون نوع زندگی‌شونو انتخاب می‌کنن بدون اینکه پدر و مادری بهشون امر و نهی کنه و محدودشون کنه… هر کاری دل‌شون می‌خواد می‌کنن.

 

فولاد از کالیفرنیا: دخترخاله خودم الان با گرگش ازدواج کرده خیلی هم خوشبختن. سه سال با هم هم‌خونه بودن و بعد سر و سامون گرفتن.

 

لیدا: واقعااااا! چقدر رؤیایی و شیک❤️

 

بایرام قشنگه: اتفاقاً حیوون از آدم باوفاتره!!

 

اشرف جووووون: اونا به محیط زیست خیلی اهمیت می‌دن، این‌قدر که ماشیناشون دی اکسیدکربن جذب می‌کنه و اکسیژن تولید می‌کنه. از یکی از فامیلامون که اونجاس شنیدم که حتی بعضی از ماشینا فتوسنتز هم می‌کنن.

ساسی از مناطق آزاد: در تکمیل کامنت دوست عزیزمون بگم که تو خیابونای آمریکا درخت میوه فراوونه، ولی خودشون نمی‌خورن، چون به حقوق درخت‌ها هم اهمیت می‌دن و نمی‌خوان بچه‌هاشونو ازشون جدا کنن.

 

گلپری از تهران: واااااااای عسیسمممممم چقدر مهربون ❤️❤️❤️❤️

اسی بی مخ: آمریکایی‌ها بچه‌هاشونو طوری تربیت می‌کنن که به کارکردن علاقمند بار میان و برعکس ایران که پر از بچه‌های کاره اونجا بچه‌ها بخاطر احساس مسئولیت طوری کار می‌کنن که انگار می‌خوان خرج زندگی بدن.

 

کاترین: اونا انسان واقعی هستن؛ سرنوشت انسانها به‌خصوص زن‌ها براشون مهمه… تمام آدما به‌خصوص زن‌هایی که دوست دارند پیشرفت کنن و به آزادی برسن رو کمک می‌کنن و اونا رو به کشورهای مختلف می‌فرستن و راه و روش آزاد زندگی کردن رو بهشون آموزش می‌دن که مبادا خودشون راه اشتباه انتخاب کنن.

 

ثبت ديدگاه




عنوان