راهکارهایی برای نامزدهای انتخاباتی
چگونه در انتخابات پیروز شویم؟

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، تصمیم گرفتیم به نامزدهای محترم مجلس که قرار است به‌زودی در انتخابات شرکت کنند، چند راهکار درجه یک معرفی کنیم تا رقبا را از صحنه خارج کنند.

وعده و برنامه دهید: قدیمی‌ترین و اولین راه برای به‌دست آوردن رای مردم، وعده‌ دادن است. اساساً انتخابات است و وعده‌هایش. خیلی هم نگران عملی شدنشان نباشید، اگر وعده‌‌تان عملی نشد، فدای سرتان. بگویید: نگذاشتند کار کنیم یا وقت کم بود، دفعه بعد انجام می‌دهیم. نمک و روغن وعده‌های انتخابات را هم فراموش نکنید. یارانه و وام در برنامه‌های اقتصادی شما مثل نمک و روغن در غذا است. همیشه در دستور غذا جلوی نمک و روغن می‌نویسند به اندازه کافی؛ ولی همه غذای چرب و چیلی و خوش نمک را دوست دارند. البته مواظب باشید خیلی شور نشود.

هم‌ درد مردم باشید: زندگی آدم‌های مستاجر به خصوص اگر کارمند، کارگر یا بازنشسته باشند، اشک همه، حتی شما را هم در می‌آورد. بگویید خودتان هم کارگری کردید و دردشان را می‌فهمید. به قیمت گوشت و مرغ، ماشین و مسکن هم گیر بدهید؛ ولی قیمت‌ها را از سر کوچه‌تان نپرسید. بروید از محله‌های پایین شهر هم قیمت‌ها را بپرسید. دوربین هم همراهتان باشد و بعد از پرسیدن قیمت‌ها بغض کنید و با دستمال، آب دماغتان را پاک کنید. یک چمدان تراول همیشه همراهتان باشد. هرجا دیدید ملت جمع شدند پخش کنید. هم ثواب دارد و هم رای دارد؛ ولی حتما فیلم بگیرید که ملت از شما راضی هستند.

برای جوان‌ها برنامه بدهید: برای جوان‌ها، دانشجوها و روشنفکران برنامه بدهید. مثلا بگویید اگر رای بیاورید تعرفه آیفون ۱۷ را صفر و وارداتش را هم آزاد می‌کنید، اگر هم ایراد گرفتند که آیفون ۱۷ هنوز نیامده بگویید با اپل صحبت کرده‌اید تا صد روز بعد از رای آوردنتان تولید کند. به فیلترینگ و سرعت اینترنت هم حسابی بتازید. اصلا این از آینده شغلی جوانان مهم‌تر است.

اگر به راهکارهایمان عمل کردید، مستقیم می‌روید و روی آن صندلی سبزها می‌نشینید؛ وگرنه مجبور هستید تا آخر عمر در انتخابات‌های مختلف نامزد بشوید و طولانی شدن دوران نامزدی هم فقط هزینه عکس گرفتن و صورت‌حساب رستوران را زیاد می‌کند.

ثبت ديدگاه




عنوان