مروري بر بهترين اٍثار جشنواره هلوکاست
کارتون و کاریکاتورهای لرزه افکن

راه راه: سایت هنر مقاومت مجموعه آثار راه یافته به دومین نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست را که مشتمل بر ۱۵۰ اثر است را برای اولین بار به نمایش گذاشت.
در آثار نهایی رسیده به این بخش، آثار هنرمندانی از ایران، ترکیه، اندونزی، فرانسه، برزیل، صربستان، مجارستان، رومانی، کلمبیا، ونزوئلا، مراکش، الجزایر، چین، بلژیک، سوییس، روسیه، پرو، سوریه، آلمان، هند، آذربایجان، پرتغال، بوسنی و هرزگوین، یمن، مصر، اسلوکی و بلغارستان دیده می‌شود.

هنرمندان کشورهای آرژانتین، آذربایجان، استرالیا، الجزایر، افغانستان، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، بلغارستان، چین، کانادا، کلمبیا، کوته دلوار، کرواسی، کوبا، جمهوری چک، دانمارک، مصر، استونی، فرانسه، آلمان، گواتمالا، یونان، مجارستان، هندوستان، اندونزی، ایران، لبنان، مکزیک، مراکش، نیجریه، پرو، فیلیپین، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، سنگال، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوریه، سوئد، سوئیس، ترکیه، انگلیس، اوکراین، آمریکا، ازبکستان، ونزوئلا و یمن در این مسابقه شرکت کردند.

بیشترین تعداد شرکت کننده به ترتیب ایران با ۱۰۶ نفر، اندونزی با ۲۸ نفر، برزیل با ۲۳ نفر، ترکیه با ۱۷ نفر، فرانسه با ۱۶ نفر و چین با ۱۳ نفر هستند.

منتخبی از آثار این نمایشگاه در ادامه می‌آید:

 

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۸۹۶_PhotoL

آرش فروغی از ایران

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۰۰_PhotoL

محسن اسدی از ایران

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۰۳_PhotoL

آگوستیا از اندونزی

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۰۴_PhotoL

جواد طریقی اکبرپور از ایران

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۰۵_PhotoL

بکر از برزیل

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۱۰_PhotoL

گوآیکو از کلمبیا

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۱۱_PhotoL

محسن جعفری از ایران

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۱۲_PhotoL

سیدمحمدحسین شجاعی‌طباطبایی از ایران

JKUYGUYUYJGUIUIL

سیران از ازبکستان

GHJHJ

رئال فرناندو زولتا از کلمبیا

KKL

ابوالفضل رحیمی از ایران

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۰۹_PhotoL (1)

علی شهابی از ایران

۱۳۹۵۰۳۰۴۰۰۰۹۱۴_PhotoL

والتر توسکانو از پرو

TT

ملو از برزیل

این مجموعه در قالب کتاب به تمامی راه‌یافتگان به بخش نهایی اهدا می‌شود، در عین حال در روز اختتامیه دوشنبه ۱۰ خردادماه (ساعت ۱۷) در حوزه هنری به همه شرکت‌کنندگان در مراسم اختتامیه نیز اهدا خواهد شد.

ثبت ديدگاه




عنوان