برای ششمین سال
کمپوت گلابی جایزه ویژه جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است»

باشگاه طنز انقلاب اسلامی ششمین جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است» را در محورهای مختلف برگزار می‌کند.

 

ششمین جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است» در ایام سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق برگزار می‌شود و شاعران می‌توانند آثار خود را با موضوعات جشنواره و موضوع بخش ویژه آن تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره «امضای کری تضمین است» ارسال کنند.

این جشنواره هر سال با موضوعاتی حول محور غرب‌زدگی برگزار می‌شود. موضوعات ویژه امسال این جشنواره نیز عبارتند از طناب پوسیده آمریکا (برای اوکراین و دیگر نواحی)، آزادی بیان به سبک غربی، نظم نوین جهانی و فرهنگ مصرف‌گرایی.

همچنین بخش ویژه این جشنواره امسال با نام «جاش خوب نمی‌شه!» و با محوریت حرکت مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی برگزار می‌شود.

در ادامه و پس از داوری آثار، برگزیدگان این جشنواره معرفی شده و به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه کمپوت گلابی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. همچنین از ۵ برگزیده شایسته نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته دبیرخانه این جشنواره، علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه به همراه تصویر کارت ملی و مشخصات کامل به نشانی پست الکترونیک emzayekerry@gmail.com یا شناسه @emzayekerry در پیام‌رسان‌های بله، ایتا، روبیکا و تلگرام ارسال نمایید.

ثبت ديدگاه




عنوان