تعبیر خواب‌های کارآمد
گِل بر سر بمالد

اگر کسی به خواب بیند که بر سفره‌ای مهمان است و میزبان فلفل در غذای او ‌همی‌ریزد، از اوضاع شغلی‌اش به سالی که در پیش دارد، خبر دهد.
چنانچه بیند که میزبان در کاسه‌ای ماست، فلفل دلمه‌ای خرد کرد و بدو داد و همان غذای او بود، دلیل کند که میزان افزایش حقوق کارگری در سالی که در پیش است، چون سابق همچنان به‌درد همشیره ابوی زورو همی‌خورَد. پس در خواب، کاسه را در صورت میزبان بکوبد تا دلش خنک شود.
چو بیند که میزبان فلفل چیلی در نوشابه سیاه ریخته، خواهد که زورکی در دهان وی ریزد، دلیل آن کند که در سال آینده خود و زن و اولادش بیمار شوند و از فرق سر تا پاشنه کفشش از هزینه‌های درمان بسوزد و سهم بیمه از مخارج درمان قویاً به‌درد همشیره ابوی زورو ‌خورَد. پس مقاومت نکند و بکوشد که در خواب آن معجون را بخورد و بمیرد. حالا اگر خورد و نمرد، میزبان را وادار کند که با چماقی، چیزی او را خلاص کند. اگر به هیچ نحو نمرد، بیدار شود و به اهل منزل بگوید: «فحش گذاشتیم هرکی مریض بشه!»
اگر بیند که میزبان علاوه بر غذا، بر سر و روی وی نیز فلفل همی‌‌ریزد و او چنان عطسه کند که سفره و کاسه‌بشقاب را به هوا پَر دهد، یعنی کارفرما با او قراردادهای یک‌ماهه ببندد. پس بکوشد که در خواب سمت صورت میزبان عطسه کند با آب دهان فراوان.
چنانچه بیند که میزبان سفره را برچید و تغاری انباشته از انواع فلفل در پیش او نهاد، یعنی دستمزدش از ماه سوم سال به بعد کفایت اجاره‌بها را نکند. پس در خواب تغار را بشکند و گِل کُند و خوب بر سر بمالد.

ثبت ديدگاه




عنوان