خبرکش
چرا آخه؟!

رای اعتماد بله یا چرا والا
این روزها همه سعی دارند خودشان را جهادی و انقلابی بدانند و بنامند شما چطور؟
خبرها حاکی از آن است که وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نیز همین سعی را دارند. منتها بر جمله مگه فقط چشم ما شوره؟ تکیه دارند. یکی از این وزرا، آقای وزیر پیشنهادی وزارت ورزش بود که گفت:  من ۹ ساال در بنیاد شهید در بخش دو ومیدانی حضور فعال داشتم، آیا این برای شما کافی نیست، آیا این انقلابی گری نیست؟ آیا این جهاد نیست که بدون یک قران دریافتی ۹ سال حضور فعال داشتن؟!
گفته شده حاضران در مجلس نیز با گفتن: «چرا والا» رای اعتماد را به ایشان دادند.

رژیم زمین خواری
امانی عضو جدید شورای شهر تهران گفته است، باید هر چه زودتر به فکر گورستان جدیدی برای تهرانی ها باشیم. ضمن تبریک به تهرانی های عزیز بخاطر داشتن مسئولینی این چنین دغدغه مند پیشنهاد میشود رژیم آنها که قوت غالبشان زمین است و صبح زمین میخورند، ناهار زمین میخورند با پلو، شب زمین میخورند با سالاد را به مواد دیگری تغییر دهند، زمین برای گورستان خودش جور میشود .

صادرات دنبه
ایران به دلیل افزایش تقاضا صادرکننده دنبه به بازارهای جهانی شد و همین مساله دنبه را گران کرد. کارشناسان معتقدند میتوان در بسته بندی های دنبه توضیحاتی درباره چگونگی پخت دیزی را نوشته و به دنبال آن، ظروف دیزی، گوشتکوب و نخود را نیز صادر و از لزوم پیازهای ایرانی صحبت کرد. مادر یکی از کارشناسان بعد از شنیدن این صحبت ها از فرزندش گفته، دنبه گوسفند به کار اومد اما تو نه! پات رو بردار می‌خوام جارو بکشم.

يك ديدگاه

  1. حدیث ۱۴۰۰-۰۶-۰۶ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود خواهر جان😌😌

ثبت ديدگاه




عنوان