راهکارهایی برای نرفتن به اربعین
چطور به اربعین نرویم؟

همانگونه که مستحضرید رژیم ایران هر سال عده معدودی از مردم -حدود بیست و خرده‌ای میلیون- را با اهداف خاص به راهپیمایی موسوم به اربعین می‌فرستد که این مسئله ضربات جبران‌ناپذیری به مناطقی از پس گردن، زیر فک و دور دهانِ برخی از رفقا وارد کرده که جایش هنوز هم درد می‌کند.

از این جهت راهکارهای زیر جهت عدم مشارکت در این قضیه حضورتان تقدیم می‌گردد:

۱- کلیپ نبینید. کلا کلیپ و فیلم مرتبط با راهپیمایی اربعین را باز نکنید. تحقیقات کارشناسان نشان داده امواج مشکوکی از این ویدئوها به مغز بیننده منتقل شده که در کمتر از ۲۴ ساعت باعث هوایی شدن طرف و بستن کوله می‌گردد.

۲- کار خوب نکنید. احادیث و روایتِ خودِ رژیم حاکی از این است که هرگونه عمل خیرف هرچند اندک باشد احتمال شرکت در این برنامه را بالا می‌برد. این روزها هر کس از این کارها کرد حتما از عوامل رژیم است.

۳- سر کار بروید. مشغول شدن به کار و کاسبی، تاثیر مهمی در سرگرم شدن به دنیا و فریب نخوردن از رژیم دارد. حتی اگر همه بروبچ یک هفته تعطیل کردند و رفتند عراق، شما تنهایی به محل کار بروید و در و دیوار را نگاه کنید. رژیم با کار مخالف است.

۴- فلافل بخورید. نصف اینهایی که می‌روند به خاطر موکب‌هایی است که ساندویچ فلافل می‌دهند. اگر بدن شما به اندازه کافی فلافل جذب کند دیگر گول رژیم را نمی‌خورید.

۵- گذرنامه نگیرید. گذرنامه برای رفتن به آنتالیا و دبی است. با این قیمت دلار الان شما تا سر کوچه هم نمی‌توانید بروید. اگر از عوامل رژیم نیستید برای چی گذرنامه می‌گیرید؟

۶- از لوازم سفر دوری کنید. از خرید لوازم سفر مثل کتانی، لباس مناسب، حوله، پماد، خمیردندان و … چی داری یادداشت می‌کنی؟ حواست با منه؟ نرو اون طرف اون راه میره سمت مرز … هوی!!!

ثبت ديدگاه




عنوان