حالا که سالاد شیرازی رو دزدیدی بیا فالت بگیرم
کفتر کاکل به سر

در پی دزدی‌های فرهنگی اسرائیل از ملل جهان که فلافل رو از برزیل(آبادان) و سالاد شیرازی رو از شیراز می‌دزده، ما هم به مناسبت روزجهانی حافظ و عملیات وعده صادق ۲ دیوان حافظ رو به نیابت ازش دزدیدیم و براش فال گرفتیم و جناب حافظ فرمود:

«دیدی که یار، جز سَرِ جور و ستم نداشت

بشکست عهد، وز غمِ ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دلِ چون کبوترم

افکند و کُشت و عزتِ صیدِ حرم نداشت

بر من جفا ز بختِ من آمد وگرنه یار

حاشا که رسمِ لطف و طریقِ کَرَم نداشت»

ای‌صاحب فال!

به شما تسلیت می‌گویم، زمان بدبختی و ناامیدی شما فرا رسیده است. یاری داری که سرش فقط جور و ستم دارد. چیزی دیدی که کاش می‌مردی و نمی‌دیدی! آهن گنبد آهنینت از جنس پوشال است.

هرچند یارت به تو قول دفاع داده در عمل به تو آناناس نشان داده. عهد کرده پرواز کنان برای مقابله به دنبال دشمن تو برود ولی ساده لوحانه به دنبال دشمن تو می‌آید. هربار که به سمت دشمنت راهی می‌شود فکر می‌کنی می‌رود که جلویش را بگیرد اما هنگامی که به او می‌رسد با او همراه شده به سمت تو باز می‌گردد. اما این برگشت از سر علاقه و دشمنی نیست او فقط کارش را بلد نیست شاید هم میخواهد به تو نشان دهد یار دیگری دارد که در این صورت خیلی هم کارش را بلد است. او در گذشته با آن کله گردش عهد تورا شکسته و ابدیتت را به سخره گرفته است. هرچه بیشتر زجر می‌کشی بیشتر لبخند می‌زند ودهانش بیشتر باز میشود و چشمانش بسته میشود آنگاه همراه دشمن تو را آماج تیرهای بلا می‌کند. 

تو از رفتارش غمگینی اما او عهد تورا می‌شکند هرچند که «نیستش باتو هیچ میلی»، هرچند با آن عقبه‌ات نیستی درحد لیلی. یارت گنبد آهنین، بی چاک و دهن است و حرمت حرم(مسجد الاقصی) را نگه نمی‌دارد و همراه موشک های ایرانی به خاکی که فکر می‌کنی خاک تو است برخورد می‌کند؛ نمی‌خواهی اورا از دست بدهی، بخاطر همین فریاد من مظلومم سر می‌دهی. و برای هدفت سر نمی‌دهی. فکر میکنی دلت مانند دل کبوتر است ولی دلت نهایتا سنگ دان کفتر کاکل به سر است. گنبدت نهایتا می‌تواند جلوی انتفاضه سنگ را بگیرد.

فکر میکنی بدشانسی تو بخاطر داشتن دشمن قوی است؛ بله درست فکر می‌کنی.

خیر ندیده گرامی!شاید بهتر باشد یار دیگری برگزینی ولی به یاد داشته باش فلاخن و پیکان چه مدل ۲ باشد چه مدل ۱۳۶۰ وسیله مناسبی برای رویارویی با موشک نیست.

ثبت ديدگاه