رمزگشایی از توئیت جدید علی مطهری
طنز روز | هاشمی در اتاق فکر

آقای علی مطهری در توییتی مرقوم فرموده‌اند: «اینکه صدا و سیما در سالروز رحلت آیت‌الله هاشمی هیچ برنامه‌ای پخش نمی‌کند نشان می‌دهد که اتاق فکری که این دستور را صادر کرده از مرده هاشمی هم می‌ترسد. این رفتار با شخصیتی که بعد از آیت‌الله مطهری و آیت‌الله منتظری نزدیک‌ترین فرد به امام(ره) بود یعنی خیانت به اسلام و انقلاب.»

از این فرمایشات نتیجه می‌گیریم که:

۱- رسانه میلی همچین بی‌مخاطبِ بی‌مخاطب هم نیست. یعنی درست است که مخاطب ندارد ولی برای همان چند تا مخاطب میلی خودش باید در مورد آقای هاشمی برنامه پخش کند تا چشم‌شان در بیاید!

۲- مرده آقای هاشمی ترس ندارد. اصولا مرده هیچکس -به دلایل فنی- نمی‌تواند کاری با کسی داشته باشد. پس اگر فکر می‌کنید ایشان از آن دنیا می‌آید و مثلا دوباره از روحانی حمایت می‌کند خب قطعا خرافاتی شده‌اید. الان زنده هیچکس هم از آقای روحانی دفاع نمی‌کند چه برسد به مرده‌اش!

۳- صدا و سیما برای همه کارهایش اتاق فکر دارد. یعنی در نظر بگیرید وقتی رامبد جوان توی خندوانه دارد روی خاک غلت می‌خورد قبلا روی نحوه غلت خوردن فکر شده! 

۴- آقای مطهری فاصله آقای هاشمی و آقای منتظری با امام(ره) را خیلی دقیق حساب کرده‌اند و متوجه شده‌اند که آقای منتظری به امام(ره) نزدیک‌تر بوده! حالا من نمی‌دانم ایشان جواب فائزه و محسن و مهدی را چه می‌خواهد بدهد، ولی هرکس می‌گوید منتظری نزدیک‌تر نبوده، متر را بردارد دوباره اندازه بگیرد.

۵- جناب علی مطهری علاوه بر دکترای فلسفه، فوق دکترای «خیانت‌شناسی در انقلاب» هم دارند. چون هم می‌دانند انقلاب چیست هم می‌فهمند خیانت یعنی چه.

۶- موسوی و کروبی سال ۸۸ به اسلام و انقلاب خیانت نکردند چون نه تنها اتاق فکرشان از آقای هاشمی نمی‌ترسید، بلکه اصلا خود آقای هاشمی در این اتاق فکر … یک صلوات ختم بفرمایید!

۳ Comments

  1. یکی ۱۴۰۰-۱۰-۲۲ در ۶:۱۳ ب٫ظ- پاسخ دادن

    فقط مورد ۴

  2. مهدیه ۱۴۰۰-۱۰-۲۲ در ۵:۱۴ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خوب بود 👍🏻😂👌🏻

  3. حامد ۱۴۰۰-۱۰-۲۱ در ۱۱:۵۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    واقعا عالی بود👌😅

ثبت ديدگاه




عنوان