گزارش‌کار لو رفته یک فرمانده پایگاه بسیج
آب‌میوه نکتار چیز دیگری‌ست

از: فرمانده کل بسیج پایگاه ناحیه شمال لندن

به: فرمانده کل بسیج لندن

 

باعرض hello و خسته نباشید بنا به درخواست شما درباره گزارش‌کار درباره امورات محوله، گزارش شامل مواردی به شرح ذیل است:

 

  1. تنوع آب‌میوه‌ها کم است. همه معمولاً هلو و سیب‌موز بود. اعتراض کننده‌گان غزه در شمال لندن بیشتر دوستار هلو هستند. البته هلوی پالپی باشد بهتر.
  2. همه بسیجیان مشتاق ساندیس هستند؛ اما تعداد ساندیس‌های ارسال خیلی کم بود. که باعث دلسردی بسیجیان و کم شدن شور آن‌ها در اعتراضات شده‌است.
  3. شما می‌دانید مردم شمال لندن ساندیس را حتماً باید با کیک بخورند. به همین دلیل کیک‌ها را خودمان خریدیم و بودجه‌مان رو به اتمام است و اینطور که معلوم است اسراییل قصد نابودی ندارد.
  4. برای گشت‌های شبانه به افراد برای اینکه آنها را جو بگیرد بی‌سیم داده‌ایم؛ اما به دلیل اینکه به جایی وصل نیست هیچ جوی‌ به آنها منتقل نمی‌شود.
  5. بسیجیان شمال لندن خیلی باکلاس‌اند و این کار ما را سخت کرده‌است و به فوتبال دستی و منچ و اینها راضی نمی‌شوند. اخیرا تقاضای بیلیارد در پایگاه بسیج را دارند که بودجه این پایگاه محدود است لطفا تدبیری بنمایید.*
  6. با توجه به تاکید بسیجیان و با کلاس بودن آنها در نکته پایانی، با شرکت آبمیوه رایزنی شود که آب‌میوه‌ها به صورت نکتار (به‌همراه پالپ) و به شکل ساندیس باشد.

با تشکر

باشد که ساندیس‌خور خوبی باشیم.

 

 

*پی‌نوشت: در پی درخواست بسیجیان جهت خرید میز بیلیارد برای پایگاه بسیج، لطفاً مجوز آن را نیز طی نامه‌ای به این جانب اعلام بفرمایید.

ثبت ديدگاه




عنوان