خبرکش
آزادی به سبک آمریکایی

رکورد دار

مسکن افزایش یافته است. رئیس‌جمهور گفت: در سه سال گذشته با وجود همه فشارها، دسترسی مردم به مسکن، گاز، اینترنت و بیمارستان با رشد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. در پی این اظهارات، کارشناسان حوزه مسکن به خاطر کسب رکورد کمترین میزان ساخت مسکن، از دولت روحانی تشکر کردند. همچنین همان کارشناسان، پدیده‌ی اجاره‌ی پشت‌بام‌ها را نیز از افتخارات حوزه مسکن در دولت روحانی دانستند. جمعی از مستأجران کشور نیز با تنظیم بیانیه‌ای از رئیس‌جمهور روحانی پرسیدند: کو؟ کجاست؟

آزادی کشکی

آمریکا فیلتر کرد. دولت آمریکا در اقدامی خلاف قانون، سه شنبه هفته گذشته، دامنه دات کام وب سایت شبکه پرس تی وی را توقیف کرد. مسئول فیلترینگ آمریکا در همایش آزادی بیان رسانه‌ها اعلام کرد: ما خودمان طرفدار فعالیت‌های آزاد خبری حتی در ایران هستیم و شاهد هستید هم اکنون چندین شبکه خبری فارسی زبان به صورت آزادانه در حال فعالیت هستند و ما نیز با حمایت از آنها با یک تیر دو نشان می‌زنیم، هم با حمایت از رسانه‌های آزاد حسن نیت‌مان را اثبات می‌کنیم و هم هوای کشورهای فعال در زمینه شیردهی را داریم!

زنبور بی عسل

رییس قوه قضائیه اعلام کرد: هرکسی که ادعای حقوق بشر دارد می‌تواند هر زمان که می‌خواهند از زندان‌های ایران و وضعیت زندانیان بازدید کنند تا ببینید حقوق بشر در چه کشوری رعایت می‌شود. در پی این سخنان یکی از مقامات کشورهای حامی حقوق بشر بار دیگر از وضعیت وخیم برادران افکاری در زندانهای ایران ابراز نگرانی کرد. همچنین او مدعی شد که ابراهیم رئیسی با استفاده از یک تریبون دولتی در حال تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است. پس از این اظهارات، یکی از خبرنگاران کلاً منظور وی را جویا شده و ضمن اشاره به پایان انتخابات در ایران، پرسید: آیا فیلم برادران افکاری به غیر از نوید را در زندان دیده‌ است؟ وی پاسخ داد: سؤال بعدی.

ثبت ديدگاه




عنوان