بیانیه جمعی از معترضین به پوشش در دانشگاه
آکسفورد، MIT آزاد باید گردد!

راه راه: (بیانیه جدید جمعی از معترضین به لزوم رعایت پوشش در دانشگاه)
ما جمعی از مشکل‌داران با تعریف حدود پوشش در همه‌جا به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه بدین‌وسیله اعتراض خود را اعلام می‌داریم.
اعتراض!
آهان و در ادامه اشاره می‌کنیم که برخی معاندین ایجاد فضای شکوفایی و رشد در دانشگاه‌ها، با عنوان کردن قوانین پوشش در دانشگاه‌های مطرح دنیا قصد انحراف اهداف این جنبش را داشتند که به آن‌ها اعلام می‌داریم: اصلا هدف ما بعد از آزادسازی حجاب در دانشگاه‌های ایران، ادامه جنبش در دانشگاه‌هایی مانند آکسفورد، MIT و هاروارد است. چه کسی گفته است دانشجوها فقط باید در دانشگاه درس بخوانند؟ به دو دلیل این ادعا اشتباه است. اول این‌که ما که همه دانشجو نیستیم. در ثانی ما اگر می‌خواستیم درس بخوانیم می‌رفتیم کتابخانه! بعد هم این‌که پس این همه کثافتکاری، چیز یعنی آزادی در فیلم‌های فاخر خارجی چیست؟ *
اما در آخر باید در مورد آن تصویر ضرب و شتم منتشر شده اعلام کنیم که بر خلاف تصور شایع، آن کسی که مورد هجوم قرار گرفته «ندا فتنه» یا همان دخترک مظلوم است که از سوی آن عامل چادری که با سهمیه هر ترم شاگرد اول می‌شود پایش گرفته شده و آن قوزی که بنظر می‌رسد در اثر ضربه باشد به دلیل استفاده از کوله‌پشتی در زیر چادر است. به امید روزی که تمام دانشجویان، اساتید، پرستاران و تاسیساتی‌ها مانند فیلم‌های فاخر خارجی به حقوق اولیه خود برسند.

ثبت ديدگاه




عنوان