چگونه رفعِ برچسب شویم؟!
از کجا آمده ام؟

در پی شادی برخی از به ظاهر هم‌وطنان بعد از برد آمریکا مقابل ایران و دریافت برچسب  “بی وطن” توسط دیگر هم‌وطنان، چند پیشنهاد برای رفع خط خوردگی ایجاد شده بر پیشانی افراد نامبرده داریم، که به خدمت میرسانیم:

۱. پماد سوختگی بزنید:
طوری که یک لایه نسبتا ضخیم، تمام سطح را پوشانده
و سعی کنید موضع را خنک نگه دارید.

۲. چسب زخم بزنید:
اگر شما از آن دسته‌ای نبودید که در نوجوانی فقط قسمت جوش ایجاد شده را یک چسب زخم نیم سانت در نیم سانت میزدند، این روش را امتحان کنید، با قدرت کاور کنندگی عااالی، بدون هییچ گونه جلب توجه اضافه.

۳. خودتان را بخیسانید:
سعی کنید چند ساعتی در حمام خوب خیس بخورید، وقتی که شواهد جمع شدگی پوست انگشت دست و پایتان را مشاهده کردید، سعی کنید یک لایه نازک از پوست آن قسمت را بکنید و خلاص.

۴. تبدیل شعار به یک چیز خوب:
مثلا اگر بتوانید یک طوری “بی وطن” را تبدیل به “بی کلک” کنید، اصلا میتوانید عبارت نوستالژیک “رفیق بی کلک مادر” را تتو کنید همانجا، و اشک شوق مادرتان را شاهد باشید.

۵. تغییر مدل مو به چتریِ پُر:
مدل موهایتان را چتری کنید و به همه بگویید مد است، شاید چهار نفر گولتان را خورد و مدل مویش را چتری کرد، بلکه از  تنهایی و انگشت نمایی در آمدید.

۶. استفاده از ترکیب معجزه‌گر:
مقداری سرکه سفید، آبلیموی تازه، و جوش شیرین را مخلوط کرده و بگذارید یک ساعت بر موضع بماند، این ترکیب برای کم کردن لک صورت عالی‌ست، بلکه برای از بین بردن لکه ننگ هم موثر باشد، ان شاءالله.

۷. استفاده از هدبندِ سینوزیت:
سرما و عود کردن سینوزیت را بهانه کنید و هدبند مخصوص بزنید، و حتی در مهمانی هم درش نیاورید. سردرد شدید و غش را بهانه کنید  تا کسی به آن دست نزند، بهرحال غشی بودن هزار بار بهتر از بی وطن بودن است.

اینها راهکارهای رفع ظاهری این ننگ است،
اما برای رفع عمیق و باطنی‌اش روزی چندبار، لزوما جلوی آینه، شعر فاخرِ “از کجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود؟؟” را تکرار کنید، بلکه به هدف از خلقتتان رسیدید.

ان شاءالله خدا به شما یک وطنی، کارت اقامتی، چیزی عنایت کند و به ما مقداری وجه رایج مملکت.
آمین

ثبت ديدگاه




عنوان