دانشجوها در سرشان چه میگذرد
اسکن نوین بدن دانشجو

سیگنال های مغزی

راه راه: دانشمندان مسلمان در پژوهش‌های خود به نوعی از اسکن دست پیدا کرده‌اند که به طور جزئی اعمالی که با آن عضو یا سیستم از بدن صورت می‌گیرد و همچنین توان تجزیه سیگنال های منتشر شده از سیستم به مغز دارد. این گزارش درباره اسکن چشم و قلب دو نمونه آزمایشی (دو دانشجو) است.
مشخصات دانشجوی A: حزب اللهی
مشخصات دانشجوی B: لا ابالی
دیگه سرتون رو درد نیاوردم.
اسکن چشم (Eye):
نمونه A: در بررسی سیستم بینایی این فرد چیزی به جز سنگ و آسفالت و موزاییک دیده نمی شود. در اسکن نورون های (سلول های عصبی) چشمی، مسیری صاف تا مغز دیده می شود. در قسمت بالاتر (مغز) آرامشی حاکم است که همکارانمان بر اثر حتی دیدن سیگنال های این آرامش روی اسکنر به صورت ایستاده دو روز خوابیدند.
نمونه B: در این نمونه، نورون‌های چشمی به خاطر اینکه پر از تیرهای زهرآگین است سوراخ شده. اینکه چه‌ها در اسکن بینایی دیدیم قابل انتشار نیست. شما هم خجالت بکشید دیگه.

اسکن قلب (heart):
نمونه A: در بررسی اسکن این نمونه stenosis (تنگی) دیده می شود ولی دلیل معلوم نبود. از وی سوال کردیم گفت: نمی گویم ریا می شود. به اجبار از قلب و مغز او اسکن دوگانه گرفته شد که دلیل تنگی دل او شخصی بود بسیار مهربان ولی چهره ی او مشخص نبود.
نمونه B: در این اسکن اینقدر گشاد بود که هر کس می توانست بیاید داخل و برود بیرون.
با بررسی سیگنال قلب بر روی یک موش آزمایشگاه، موش در اقدامی عجیب با دو دست گردن خود را فشار داد و اقدام به خودکشی (suicide) کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان