افشای ابعاد جنایات مقتوله

نجفی

راه راه: آقا من هم فریب خوردم. من هم مثل شما این اخبار را که شنیدم گول خوردم و فکر کردم همه چی به همین سادگی است. عوامی کردم، یعنی تا الان فکر می‌کردم وقتی یکی اسلحه را بر می‌دارد و دیگری را می‌کشد به اولی می‌گویند قاتل و به دومی می‌گویند مقتول! نگو همه اینها به خاطر این است که سر من و تو را شیره بمالند تا نفهمیم چرا پنالتی سپاهان در آن دقایق حساس خراب شد.
خلاصه همینجور در حال گول خوردگی بودم تا این مصاحبه را از یکی از فامیل‌های دور آقای نجفی خواندم. شما هم بخوانید روشن شوید:
خبرنگار: با عرض سلام. لطفا بفرمایید چرا اینطوری شد؟
فامیل دور: اولا که بقاء مختص ذات اوست. همه ما یک روزی می‌میریم. چطوری‌اش خیلی مهم نیست. ثانیا پشت سر مرده هم نباید حرف زد. علی الخصوص که مثل این مقتوله … بگذارید بسته بمونه. 
خبرنگار: چی بسته بمونه؟
فامیل دور: دهان من و پرونده ایشان!
خبرنگار: مگه داخلش چی هست؟
فامیل دور: بگم؟ بگم؟ خدایا شاهد باش خودش مجبورم کرد. بله خب ایشان با تمام سرویس‌های جاسوسی و امنیتی داخلی و خارجی ارتباط داشته. در واقع آقای نجفی قربانی شده‌اند.
خبرنگار: ایشون که الان زنده‌اند، یکی دیگه مرده!
فامیل دور: دِ همین دیگه. نمی‌فهمید. اینا همه‌اش توطئه‌اس.
خبرنگار: آخه ایشون خودش جلوی دوربین اعتراف کرده که…
فامیل دور: بله می‌فرمودم. اینا همه‌اش توطئه‌های قالیبافه. می‌خواسته روی نجفی و پرونده‌های فساد اسید بریزه. برای همین وقتی آقای نجفی بالش رو گرفت تیر کمانه کرد خورد به همسرشون. اون فیلم هم که میگید خودش و هفت جدش فوتوشاپه.
خبرنگار: حالا عصبانی نشید … بذارید یه بار از اول مرور کنیم چون من گیج شدم.
فامیل دور: باشه از اولش میگم. ببینید این مقتوله جرائم زیادی مرتکب شده که موجب شد این بلا سرش بیاد. خیس کردن دمپایی‌ها قبل از اینکه آقای نجفی بره دستشویی فقط گوشه‌ای از جنایات ایشونه. ریختن ماست‌ها توی قیمه‌ها، خوردن ته دیگ‌ها تنهایی تنهایی، تازه ایشون از خروپف آقای نجفی فیلم گرفته که بعدا بذاره برای دلواپسان بخندن.
خبرنگار: همین؟
فامیل دور: دارم میگم دیگه … سوراخ کردن لایه اوزون، همدستی با دون کرلئونه، همکاری با بابک زنجانی، اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران و … بسه یا بازم بگم؟
خبرنگار: نه ممنون … ولی ببینید آخه مقتوله این کارا رو هم کرده باشه بازم دلیل نمیشه که همینجوری به قتل برسه! این دو دو تا چهارتاس.
فامیل دور: آخه تو بهتر می‌فهمی یا آقای نجفی که دکترای ریاضی از ام آی تی داره؟
خبرنگار: مگه توی اونجا دو دو تا چند تاس؟
فامیل دور: نمی‌دونم اینا رو خود آقای نجفی به وقتش افشا می‌کنه.
خبرنگار: اصلا اینا رو بی خیال. در مورد اسلحه بدون مجوز چی؟
فامیل دور: حالا مثلا مجوز داشت مقتوله کشته نمی‌شد؟
خبرنگار: چه ربطی داره؟
فامیل دور: معلومه تا الان تجربه نکردی! می‌خوای یه گلوله بهت بزنم ببین فرقی داره یا نه!
خبرنگار: نه ممنون! فقط یه سوال. بعد دیگه مزاحم‌تون نمیشم. برای زنان این سرزمین چه پیامی دارید؟
فامیل دور: نمی‌دونم چرا چند وقته پیامم نمیاد، ولی آرزو میگم برای برقراری عدالت چندتاشون توسط جناح مقابل به قتل برسن بلکه ما از این آلاخونی دربیاییم!

يك ديدگاه

  1. حسین ۱۳۹۸-۰۳-۱۷ در ۱:۰۴ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خیلی خوب

ثبت ديدگاه




عنوان