فرهنگیان‌نیوز
این هفته از معلمان چه خبر؟

یک. معذرت‌خواهی واحد مرکزی خبر در پیِ اعلام نکردن اخبار فرهنگیان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، واحد مرکزی خبر از این‌که خبر افزایش نیم درصدی حقوق فرهنگیان را فقط سی و هشت بار از طریق اخبار شبکه‌های مختلف تکرار کرده است از مردم عذرخواهی کرد.

 

متن توبه‌نامه‌ی خبرگزاری صداوسیما بدین شرح است:

مردم عزیز و شریف ایران، با درود به روح پاک یک‌یک شما فرهنگیان و شما دوست‌داران اخبار فرهنگیان که الآن به‌ جمع ما پیوستید، مطلع شدیم که تکرار سی و هشت باره‌ی اخبار فرهنگیان را مبنی بر عدم اعلام آن دانسته‌اید.

بدین وسیله، علاوه‌بر درخواست پوزش، متعهد می‌شویم که تمامی اخبار فرهنگیان، از جمله افزایش حقوق، واریز مطالباتِ حق‌التدریس، واریز قطره‌چکانی پاداش بازنشستگی، تخصیص بن کالا، پیامک تبریک تولد توسط بانک‌ سرمایه، رتبه‌بندی، نتایج رتبه‌بندی، اعتراض به رتبه‌بندی، نتایج اعتراض به رتبه‌بندی، نتایجِ نتایج اعتراض به رتبه‌بندی و… را روزانه بیش از شصت‌هفتاد بار از اخبار شبکه‌های مختلف درون‌مرزی و برون‌مرزی، زیرنویس فوتبال‌ها، بین پیام‌های بازرگانی، درون پیام‌های بازرگانی، الصاق بنر خبر به صورت میدانی درِ ورودی‌ و خروجی شهرها و دور میادین اصلی و فرعی شهر به سمع‌ونظر شما برسانیم.

امید است این اطلاع‌رسانی موجب افزایش رضایت شما مخاطبان عزیز از اخبار شود.‌ در ضمن اگر موفق به دریافت بیش از بیست‌سی بار اخبار نمی‌شوید، با ارسال ایمیل خود به روابط‌عمومی واحد مرکزی خبر، از اخبار فرهنگیان، در موبایل خود، بیش از پیش مطلع شوید.

 

***

 

دو. رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی ادامه دارد

 

بعد از گذشت هشت ماه از اجرای رتبه‌بندی و عدم احقاق حقوق کامل فرهنگیان، رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی هنوز هم ادامه دارد. درپی درخواست کلی از همکاران فرهنگی مبنی‌ بر اعتراض و رسیدگی به آن‌ها، واریز دیون مابه‌التفاوت حقوق ایشان نیز به دوسه سال آینده موکول شد. گفتنی‌ است که حقوق دوسه سال آینده‌ این فرهنگیان طبق نرخ‌ مصوب امروز پرداخت خواهد شد.

 

***

 

سه. درِ سامانه‌ی سیدا کماکان برای علاقه‌مندان بسته است

 

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، امروز و در پایان دومین ماه شروع مدارس، سامانه‌‌ی یکپارچه‌سازی دانش‌‌آموزان ملقب به سیدا، باز نشده، مسدود است.

این اختلال به‌گونه‌ای است که اسم دانش‌آموز در صورت نشستن در سامانه، به یک‌باره به پرواز در می‌آید.

آقای سامانه‌دار رییس کمیسیون ستاد رسیدگی به اختلالات سیدا خاطرنشان کرد که این مهاجرت اسامی دانش‌آموزان فصلی بوده که با نزدیک‌تر شدن به امتحانات ترم اول، حل می‌شود. وی در ادامه افزود که‌ در صورت حل نشدن مشکل این سامانه، معلمان و معاونان اجرایی مدارس، موظف‌اند با روش‌های بومی محلی «ده‌ بیس سی چهل‌.‌.‌.» و یا «هرکی تک بیاره وارد اون کلاس می‌شه…» به ساماندهی دانش‌آموزان بپردازند.

ثبت ديدگاه




عنوان