بازگشت مازیار بیژنی به مطبوعات با ایران طنز

اولین شماره از ضمیمه طنز روزنامه ایران با نام «ایران طنز»، هفدهم آبان‌ماه منتشر شد. این ضمیمه هر هفته چهارشنبه‌ها منتشر می‌شود.

 


اولین شماره از ضمیمه طنز روزنامه ایران با نام «ایران طنز»، صبح امروز هفدهم آبان‌ماه با تیتر «موش موشک بازی» و با کاریکاتوری از مازیار بیژنی روی جلد، در روزنامه ایران منتشر شد. همچنین در این شماره گفت‌وگویی تفصیلی با سید مسعود شجاعی‌طباطبایی در کنار گزارشی از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین چاپ شده است.

هفته‌نامه طنز روزنامه ایران در ۱۶ صفحه به موضوعات مختلف و سوژه‌های روز می‌پردازد و هر هفته چهارشنبه‌ها با روزنامه ایران روی دکه‌ها می‌رود. «ایران طنز» شامل نثر، شعر و کاریکاتورهایی با موضوعات مختلف روز است که به قلم طنزپردازانی چون محمدرضا شهبازی، امین میمندیان، فاطمه‌سادات رضوی‌علوی، زهرا فرقانی و… در قالب‌های متنوع طنز به رشته تحریر درمی‌آید.

این هفته‌نامه در بخش کاریکاتور نیز از آثار کاریکاتوریست‌هایی چون مازیار بیژنی، سید محمدجواد طاهری و… استفاده می‌کند. این همکاری خبر از بازگشت مازیار بیژنی به عرصه مطبوعات می‌دهد.

همچنین هفته‌نامه ایران طنز، در بخش «درباره طنز» به‌طور جدی به آثار هنری طنز و رویدادهای مرتبط با طنز در قالب‌های پژوهش، یادداشت، گزارش و گفت‌وگو می‌پردازد.

از مطالب منتشر شده در این شماره از هفته‌نامه ایران طنز می‌توان به کاریکاتور غزه ۲۰۲۳، جمله شاذ هفته از نتانیاهو، یادداشتی پیرامون سریال friends با عنوان اکیپ ضد افسردگی و مطالب متنوع دیگر اشاره کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان