رضا پهلوی در تیررس منابع آگاه
بخوره توی سرت!

رضا پهلوی رسید. ولیعهد ناکام و پشتک‌زن محمدرضا که به دعوت رژیم صهیونیستی در راه اسرائیل بود و تا پیش از آن هیچ طویله‌ای هم او را از این دعوت‌ها نکرده بود، به آرزوی از این دعوت‌ها شدن، رسید. 
وی که یکی از اهداف سفر خود را «گفت‌و‌گو با متخصصان آب اسرائیلی درباره‌ چگونگی مواجهه با بحران منابع آب ایران ناشی از سوءاستفاده‌ رژیم جمهوری‌اسلامی» عنوان کرده بود، این اقبال نصیبش شد که در نخستین دیدار خود با نتانیاهو در این سفر، در نزدیکی یک آب‌سردکن اسرائیلی بنشیند. تأمین‌کنندگان محتوای حساب توئیتری «علی کریمی» که به او می‌گفتند «بگو»، تأثیرات این نشستن در کنار آب‌سردکن اسرائیلی را مثبت ارزیابی کردند. 
به‌گفته‌ یک منبع خیلی آگاه، وی در این دیدار موفق شد انگشت خود را در بینی‌اش نکند. یک کارشناس تحلیل زبان بدن گفت که حالت رضا پهلوی در پایان نخستین دیدارش با نتانیاهو به‌گونه‌ای بود که انگار می‌خواست به او بگوید: «جونِ رضا بگو بچه‌ها یه صندلی خوب بیارن یه پشتک بزنم برات!»
همچنین به‌گفته‌ اون‌یکی منبع خیلی آگاه، شبکه‌ برق‌رسانی رژیم صهیونیستی در واکنش به بخشی از توئیت رضا پهلوی که در آن هدف دیگرش از این سفر را ایفای نقش خود برای ساختن «آینده‌روشن‌تر» بیان کرده بود، دچار پنیک‌اَتک شد و خطاب به رضا پهلوی گفت: «آینده‌ روشن‌تر بخوره توی سرت! الان دوباره هکرها یاد من می‌افتن، هکم می‌کنن!» 

ثبت ديدگاه




عنوان