برنامه‌هایی برای تابستان پر بار
برنامه‌نویسی به زبان گاوا

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، نخود دات کام این بار سراغ برنامه‌ریزی رفته و یک چک‌لیست از نکات برنامه‌نویسی برای اوقات فراغت تهیه کرده؛ که البته هر بنی‌بشری هر سال از آنها استفاده می‌کند.
برنامه‌نویسی به روش گنده‌آرمانی و آینده‌پژوهی یا همان «گاوا».
کتاب‌های‌تان را لیست کنید
اگر آن دور و برها را بگردید، حتما یک لیست قدیمی از کتاب‌هایتان پیدا می‌کنید که در بهترین حالت، ۶۰ صفحه از یکی‌شان را خوانده‌اید. لیستی که در سال‌های گذشته تهیه کرده‌اید را با اضافه کردن کتاب‌های جدیدی که در سال‌های بعد، از نمایشگاه کتاب خریدید و طبیعتا نخوانده‌اید، تکمیل کنید. در مرحله بعد، کافی است برای هر روز تابستان یک کتاب ۲۴۰ صفحه‌ای در نظر بگیرید. حالا فرض کنید ۸۰ کتاب ۱۰۰ صفحه‌ای داشته باشید و در عرض کمتر از ۳۰ روز کتاب‌های کتابخانه خود را تمام کنید؛ پس از این حساب و کتاب، می‌توانید به مثابه شتری که در خواب بیند پنبه‌دانه، لذت زندگی را ببرید.
از اینکه جو شما را بگیرد، نترسید
در دنیایی که به دلیل شرط و شروط‌ بنی‌اسرائیلی، هیچ بنی‌بشری شما را نمی‌گیرد، دلیلی ندارد از اینکه یک چیزی شما را بگیرد، بترسید؛ حتی اگر آن چیز جو باشد. جوگیر شدن، اگر چه نتیجه مثبتی نداشته‌باشد، اوقات خوش کوتاهی را برای شما فراهم خواهد کرد.
همه علاقه‌مندی‌های خود را لیست کنید
داشتن علاقه‌مندی‌های زیاد، اصلا عیبی ندارد؛ مسلط‌ شدن به همه آنها در یک تابستان هم اگر چه از نظر دشواری در حد هوا کردن فیل است؛ اما برای شما کاری ندارد، اگر به نکته قبل مسلط شده باشید.
هیچ زمانی را از قلم نیندازید
این همه غذا خوردن و (گلاب به روی شما) دستشویی رفتن و خوابیدن، چه گلی به سر شما زده که زمان آنها را حساب کنید؟ خودتان را درگیر نیازهای به اصطلاح طبیعی اولیه نکنید و برای ۲۶ ساعت روز برنامه‌ریزی کنید. شاید بگویید روز ۲۴ ساعت دارد اما اگر صبح را مانند کارمندان دو ساعت زودتر شروع کنید، آن مشکل هم حل خواهد شد.
در مورد این نکته مقاله «چطور ۶ ساعت و ۲۹ دقیقه دیگر به روزمان اضافه کنیم» را بخوانید.
حالا دیگر می‌توانید مطمئن باشید در این تابستان هم به بهترین شکل از وقت خود استفاده خواهید کرد و مثل سال‌های گذشته هیچی نمی‌شوید.

ثبت ديدگاه




عنوان