تریاکی ها بخوانند
به جمهوری اسلامی گیر بدهید

 

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که گرانی تریاک موجبات بدن‌دردتان را فراهم کرده است با ما همراه باشید. در ادامه راهکارهایی ارائه می‌دهیم که کمتر اذیت شوید:

 

۱. چیزهای دیگر دود کنید: اولین کسی که فهمید با دود کردن تریاک حال خوشی به آدم دست می‌دهد چطور به این نتیجه رسید؟ خلاق باشید و عنبرنسارا، خاک‌اره و چسب موکت را امتحان کنید شاید به چیز جدیدی رسیدید. سوسول‌بازی درنیاورید، آنچه که تا الان به اسم تریاک ارزان دود می‌کردید نصفش را همین چیزها تشکیل می‌داده.

 

۲. برجام بخوانید: متن برجام در توهم‌زایی، تسکین درد و ایجاد کیف و حال با یک بسته تریاک زعفرانی اصل برابری می‌کند. یعنی لامصب یک جوری است که آدم وقتی می‌خواند دچار این توهم می‌شود که همه مشکلات مملکت حل شده یا عنقریب حل خواهد شد. (هشدار: زیاده‌روی نکنید، همه‌اش را هم نخواندید مهم نیست، یک وقت اُوِردوز می‌کنید خدای نکرده.)

 

۳. به جمهوری اسلامی گیر بدهید: اگر پارسال جمهوری اسلامی به افغانستان نیرو فرستاده بود، الان طالبان روی کار نمی‌آمدند، کشت خشخاش ممنوع نمی‌شد و قیمت تریاک بالا نمی‌رفت. در حمایت از مردم مظلوم افغانستان هشتگ بزنید و گیر بدهید که ایران باید در مسئله افغانستان مداخله نظامی می‌کرد. شعار ” نه زابل، نه بابل، جانم فدای کابل” توصیه می‌شود.

 

 

۴. خواننده گرامی شما هم؟ واقعا تا اینجایش را خواندی؟ خانواده می‌دانند تریاکی هستی؟ آمارت را بدهیم دست پدرت؟ برو دیگر این طرف‌ها پیدایت نشود. خجالت هم خوب چیزی است!

ثبت ديدگاه




عنوان