درخواست اوکراین از غرب
به ما پتو بدهید

سخنگوی غرب به درخواست دولت اوکراین مبنی بر ارسال پتو، پاسخ داد:
اولا پیرو خبرهای واصله از جنگ تصمیم گرفته بودیم، تسلیحات جنگی مانند جت بدون سرنشین و موشک فراوان برایتان ارسال کنیم که ناگهان درخواست عجیب شما به دست ما رسید و جهت رمزگشایی به واحد اطلاعات ارسال گردید. نتایج به دست آمده از رمزگشایی پیام نشان می‌دهد که پتو در حالیکه یک سلاح پیچیده جنگی نیست اما می‌تواند برای ارتش اوکراین امنیت شبانه مناسبی در مقابل موجوداتی موسوم به لولو، ایجاد نماید. به شرطی که حتی یک انگشت پای سربازان از آن بیرون نماند.
دوما سوسول نباشید. حالا لای در باغ کمی باز مانده و از جنگل یک سوزی به درون باغ آمده است. اگر همیشه در جنگل بودید چه می‌کردید بدبختا؟ به روی خود نیاورید و نلرزید مبادا پوتین آب دماغ‌تان را ببیند. محکم بایستید که مرگ سرد در باغ به ز جنگلی زیستن.
سوما با توجه به وجود بحران گاز در غرب که خودتان مستحضرید، انواع پتوهای یک نفره، دو نفره، مسافرتی و پلنگی موجود در کشور به مدارس، ادارات و سازمان‌ها ارسال گردیده است. ترجیحا به هر یک از سربازان خود یک شلوار مامان دوز ضخیم بدهید تا زیر لباس جنگی خود بپوشند و انتهای پاچه ها را به طور مقتضی درون پوتین فرو نمایند.

چهارما در حفظ ذخایر باقی مانده گاز و نفت کوشا باشید. گاز پیک نیک را هم الکی برای گرم کردن استیک و دم کردن چایی حرام نکنید. شاید پیک نیک در شب‌های عملیات به دردتان بخورد. مخصوصا اگر عملیات نیروها ضربتی و سنگین باشد.
پنجما ما خودمان همان پیک نیک را هم نداریم و به ناچار شیلنگ ورودی منابع سوخت را به خروجی دستگاه گوارش دام و طیور متصل کرده ایم. ولی باز هم به خاطر گل روی شما دستور می‌دهیم که بیش از پیش زور بزنند.

همچنین اخیرا طرح جدیدی با عنوان بغل رایگان به ایرانیان ارائه کرده‌ایم. این طرح چند منظوره همان قدر که در فروپاشی جمهوری اسلامی ضعیف عمل کرد و فقط آمار کیف‌قاپی را بالا برد، احتمالا در گرم کردن سربازان اوکراینی موثر واقع خواهد شد. به هر حال چراغی که به منزل رواست به کلیسا حرام است. این طرح را بردارید و خیلی محکم اجرا کنید، باشد که نتیجه مطلوب حاصل گردد.

در آخر نیز به قدرت نفوذ غرب در سازمان ملل امید داشته باشید. با توجه به این که اوکراین جزو پنج عضو دائمی شورای امنیت نیست و مانند روسیه حق وتو ندارد، به زودی با درخواست حق پتو از سازمان ملل متحد و افزایش واردات پشم به اوکراین به یاری شما می‌شتابیم.

ثبت ديدگاه




عنوان