خبرکش
بودن یا نبودن مسئله این است!

شریک قافله
به نقل از آقای احمدی نژاد جمعی از معترضان آبان۹۸ به ایشون گفتند که تو فقط بیا حتی اگر بنزین بشه ۱۰ هزار تومن. جالبه این معترضان برای بنزین سه هزار تومانی اعتراض کرده بودند. احتمالا این دوستان آقای احمدی نژاد را بخاطر خودش می خواهند. وگرنه بنزین را کی داده و کی گرفته؟ خیلی بد است که ما آدم ها چشم طمع به رؤسای جمهور داریم. رئیس جمهور مگر کلید یا چکش است که نگاه ابزاری به آن داشته باشیم.

کنکور آسان است
در سال های اخیر منتقدین همیشه به نظام آموزشی و کنکور اشکال می گرفتند در صورتی که کنکور را خاصیت فراوان است. یکی از خواص آن این است که ما را با روش های تستی آشنا می کند که یکی از آنها حذف گزینه است. این روش به درد انتخاب رئیس جمهور هم می خورد. دیگر نیازی نیست که برنامه های نامزدها را بررسی کنید. فقط کافیست ماهانی شو… ببخشید کافیست دنبال سوتی پیدا کردن در مناظرات باشید و با استفاده از روش برهان خلف به تناقض رسیده و گزینه مورد نظر را حذف کنید. البته در کنکور روش دیگری هم مرسوم است. این‌ روش را معمولا با نام “ده بیس سی چِل” می شناسیم. مزیت اصلی این روش سرعت بالای آن است ولی ممکن است در حین شمارش با دقت کاندیدای مورد نظر را هدف نگیرید و مرتضی حیدری رئیس جمهور شود.

اگر “همتی” در کار نبود
بعضی ها بودنشان به چشم می آید و بعضی ها نبودنشان. مثلا بودن رئیسی باعث دلار ۵هزار تومانی می شود و نبودن همتی باعث دلار۶۰ هزار‌ تومانی. به عبارتی نبود همتی ۱۲ برابرِ بود رئیسی ارزش دارد.
عبدالناصر همتی از آن دسته افرادی است که شاید خود اصلاح طلبان هم آن را جدی نمی گیرند. اما همتی به هیچ احدی وابسته نیست و خودش خودش را جدی می گیرد.

ثبت ديدگاه




عنوان