هفته نیوز
ترک آزادی بیان

ما خر کی باشیم هفته

دولت آلبانی که طی روزهای گذشته، اردوگاه اشرف ۳ را ۲ بار تکانده بود، از منافقین حاضر در آنجا هم خواست که اگر دنبال جنگ با ایران هستند، آلبانی را ترک کنند. نخست وزیر آلبانی تاکید کرد: «ما خر کی باشیم که بخواهیم با ایران دربیفتیم.»

فیلترینگ هفته

در فرانسه  همزمان با روز تشییع جنازه نوجوان ۱۷ ساله، کاربران اروپایی برای اتصال به توئیتر با اختلال مواجه شدند. در پی این اتفاق، تعدادی از امت غرب‌جوی ایران، ضمن ابراز همدردی با اروپایی‌ها، لیست کاملی از فیلترشکن‌های ارزان قیمت و رایگان را برای آنها فرستادند.

مالیات بده‌های هفته

در آخرین گزارش سازمان امور مالیاتی اعلام شده که هشتاد درصد از اصناف، مبلغی کمتر از ده میلیون تومان در سال به عنوان مالیات پرداخت می‌کنند. در این بین، کارمندان هم طبق معمول از همه مالیات بده‌تر هستند و قبل از اینکه حقوقشان را بگیرند، مالیاتش را پرداخت کرده‌اند. در حالی که پزشکان و طلافروشان درصورتی مالیات خود را پرداخت می‌کنند که راهی برای فرار از آن پیدا نکرده باشند!

کمک بگیر هفته

 پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات در کشور خود، از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرده است. بالاخره برای هر کاری باید به متخصص آن امر مراجعه کرد. همین که نوجوان ۱۷ساله و کودک سندروم دان را کشته و بازداشت کرده، نشان می‌دهد که اسرائیل هم با چندین سال تجربه در حیطه کودک‌کشی، با تمام قوا به کمک فرانسه آمده است.

دوگانه‌سوزی هفته

پوشیدن شماره ۸۸ در فوتبال ایتالیا ممنوع شد. دلیل این تصمیم هم به خاطر احتمال ناراحت شدن یهودی‌ها و مقابله با یهودی ستیزی اعلام شد. سوئد هم برای عقب نماندن از قافله، مجوز سوزاندن قرآن کریم را صادر کرد. بمیرید اروپایی‌ها! حقیقتا مرزهای آزادی ترک برداشت.

ثبت ديدگاه




عنوان