طرز تهیه خورشت گلابی
تضمین غذا با اعتماد به کاری

برای تهیه این غذای لذیذ و ساده ما به یک عدد مغز گاو دوپا و سه عدد گلابی آفتاب تابان خورده نیاز داریم.

گلابی حتماً باید در زیر ابرهای روان و آفتاب تابان رشد کرده باشد و به هیچ وجه گلابی های گلخانه‌ای طعم و مزه آن را ندارند.

توجه داشته باشید تهیه ظروف مناسب از خود غذا اهمیت بیشتری دارد و ظرف باید طوری باشد که به آن اعتماد کامل داشت و ما هم فقط به ظروف چندکاره کاری ساخت USA به طور کامل اعتماد داریم.

مطمئن باشید غذای شما با ظروف کاری تضمین است. از ویژگی‌های این ظروف تنظیم خودکار روغن و نمک غذا و همچنین درآمدن یک تیکه ته دیگ است. اما مهم‌ترین خاصیت این ظرف این است که حتی اگر شما تک تک مواد لازم را در آن بریزد، بدون هیچ کار اضافه ای غذای آماده را تضمینی تحویل می‌گیرید.

برای تهیه خورشت گلابی ابتدا مغز را به همراه آب در ظرف چندکاره کاری بگذارید تا جوش بیاید.
نکته مهمی که وجود دارد رابطه بین مغز و گلابی است که هرچه مغز متعلق به گاو پیرتر و فربه تری باشد روی پخت گلابی تأثیری مستقیمی دارد. از لحاظ علمی نیز چون گاوهای دوپا در وقت خواب، رویای خوردن گلابی دارند ترکیب غذایی این دو بسیار مسرت بخش است. علاوه براین مغز گاو دارای فسفر اضافی با خاصیت دگردوستی و اعتمادگزینی فراوان است که در تضمین دانستن امضای دیگران تاثیر فراوانی دارد.
حال می‌توانید گلابی ها را پوست کنده و آن‌ها را در ظرف کاری به آب انداخته و ۷ ساعت منتظر بمانید، برای کوتاه کردن زمان می‌توانید به گفت و گوی تلفنی با لوزان، پاریس و واشنگتن بپردازید.
بعد از ۷ ساعت غذای شما حاضر است.
اگر غذای شما دچار سوختگی مزمن شده که تا سوختگی فاحش فاصله زیادی داشت، یا اگر غذای شما خام بود و هنوز پخته نشده بود و یا هر ایراد احتمالی دیگری که وجود داشت در این حالت، ایراد از گاز یا نمک یا روغن یا گلابی شماست که یحتمل ایرانی و غیرقابل اعتماد است، برای اعتماد راهی جز استفاده از محصولات غذایی جو و گازهای جان ندارید.
با اعتماد به جو و جان و کاری، غذای شما تضمین است.

ثبت ديدگاه




عنوان