جزئیات سخنان دبیرکل سازمان بهداشت جهانی
خواستار اشد مجازات برای اسرائیل هستیم!

به گزارش خبرگزاری‌ها، سازمان بهداشت جهانی حمله‌ اسرائیل به بیمارستانی در شمال غزه را به شدت محکوم کرد.

دبیرکل سازمان بهداشت جهانی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه «چرا شما صرفاً همیشه فقط محکوم می‌کنید و کار دیگری انجام نمی‌دهید؟» با تاکید بر کلمه‌ شدت گفت: نه! این بار ما این عمل رو به «شدت» محکوم می‌کنیم. شدت این دفعه از بارهای قبلی بیشتر است. نشان به این نشان که از شدت زیاد این محکوم کردن کمر دو سه نفر از بچه‌های سازمان گرفته است.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند که شما هیچ کاری نمی‌کنید. خب این اشتباه است! ما خیلی کارها می‌کنیم. مثلا برای این اتفاق، شخص بنده طی نامه‌ای به اسرائیل، تهدید کردم که اگر به این کارها ادامه دهد، حتماً به مامانش زنگ می‌زنم و می‌گویم چه پسر بدی است و برای تاثیر بیشتر نامه هم، از کلمات زیبا و مودبانه‌ای مثل عزیزم، قشنگم و کوگولیِ من استفاده کردم.

او ادامه داد: همچنین این بار یک سری تنبیهاتی هم برای اسرائیل درنظر گرفتیم. به عنوان مثال به اسرائیل گفته‌ایم که اگر دوباره کارهای بد بد کند، این دفعه دیگر خبری از نامه‌ مودبانه نیست و نامه‌ بعدی دارای الفاظ رکیک و مثبت ۱۸ خواهد بود.

وی در آخر گفت: من به نمایندگی از همه، خواستار اشد مجازات برای اسرائیل هستم که به عنوان یک تنبیه شدید به اتاقش رفته و درباره‌ کارهای بدش فکر کند.

در پایان جلسه، هنوز این سوال ذهن همه را به خود مشغول کرده بود که آیا تهدیدهای سازمان بهداشت جهانی، واگعی بود یا کیک؟

ثبت ديدگاه




عنوان