جلسه عده‌‏ای از دلسوزان خلق قهرمان فرانسه برای حل مشکل مردم
راه حل دموکراتیک

اعتراضات فرانسه

راه راه: مکرون: دوستان، عزیزان، همانطور که مستحضر هستید معترضان، حاضر به ترک خیابان ها و دست برداشتن از اعتراض نسبت به دولت و سیاست های ما نیستند و استفاده از راه حل های دموکراتیکانه باتوم، ماشین آب پاش و گاز اشک آور هم چاره ساز نبوده است. اگر دوستان راه حلی برای این قضیه دارند به گرمی استقبال می کنیم و شیرینی آن هم محفوظ است.

بن سلمان: بنده یک راه حل خوب به اسم دموکراسی اره اییی…

ترامپ: بتمرگ سرجات! تو هنوز سهم شیر من رو توی ماجرای خاشخقچی ندادی اونوقت بازم به خودت اجازه می دی توی همچنین جمعی نظر بدی؟ بدم شاخات رو از ته ببرند؟

نتانیاهو: به نظر بنده مسئله اعتراض مردم در فرانسه اولویت اول که هیچ اولویت چهارم و پنجم هم نیست. بنده اطلاعات موثق دارم ایران جدیدا دست به آزمایش یک بمب اتمی جدید در این محل زده!

موگرینی: اعه اینجا که ورزشگاه آزادیه. باز قرصات رو نخوردی بنیامین؟

مکرون: اعه اعه اعه… مثل این که اینجا جمع شدیم تا مشکل من رو حل کنید. چکار کنم من با این معترضان؟

خواهر مجاهد: پیشنهاد میدم یکی دو نفر به خودشون بمب ببندند برن وسط جمعیت مردم رو مورد محبت دموکراتیکانه قرار بدن. با این اتفاق دیگه کسی نمیاد توی خیابونا تظاهرات. یا حداقل چهار پنج هزارتاشون رو زنده زنده بندازیم توی آتیش تا حساب دست بقیه بیاد!

مکرون: یعنی جواب میده؟

عادل شوهر جدید خواهر مجاهد: ها چرا جواب نده. من خودم شاهدم هر وقت کار خواهر مجاهد گیر می کنه با یکی دو تا تله انفجاری دموکراتیکانه و ترور کور حلش می کنه می ره!

نتانیاهو: خب بعد از کشتن معترضان بگیم کار سپاه بوده حداقل یه چیزی این وسط هم گیر ما بیاد!

مکرون: یعنی راه بهتری ندارید یه جوری همشون منفجر بشن بعدا دوباره شر پیش نیاد؟!

خواهرمجاهد: برا اون هم راه حل هست حالا این یکی رو امتحان کنید اگه جمع نشد بعد دز عملیات رو بیشتر می کنیم…

ثبت ديدگاه




عنوان