ضمیمه‌های نوجوان و مسجد مجله طنز راه راه منتشر شدند
راه راه، «نیمکت» دار و «شبستان» دار شد

راه راه: شماره صفر ضمیمه‌های نوجوان و مسجد مجله و سایت طنز راه راه با نامهای نیمکت و شبستان منتشر شدند.

شبستان راه راه، عنوان هفته‌نامه‌ای الکترونیکی است که در دو صفحه و در قطع A3 روزهای سه شنبه منتشر میشود. این هفته نامه طنز حاوی مطابی با موضوعات دینی، سبک زندگی، بصیرت افزایی، ناهنجاری های اجتماعی، روابط خانوادگی و… است.

این هفته نامه هر بار با دو کیفیت در فضای مجازی منتشر میشود تا علاوه بر مطالعه در شبکه های اجتماعی، امکان چاپ و توزیع یا نصب آن در مساجد توسط علاقه مندان فراهم باشد.

jeld-shabestan-0

تولید محتوای مناسب برای نمازگزاران و اهالی مسجد در قالب طنز و افزودن آنها به مصرف کنندگان محصولات طنز سالم و انقلابی از جمله اهداف شبستان راه راه است.

نسخه‌های کم حجم و با کیفیت بالای پیش شماره‌شبستان راه راه را از اینجا میتوانید دریافت کنید.

همچنین شماره صفر یا همان پیش شماره هفته‌نامه نیمکت راه راه، با جامعه هدف نوجوان در دو صفحه و در قطع A3 منتشر شد. این هفته نامه قرار است روزهای دوشنبه در فضای مجازی منتشر شود و مانند شبستان امکان چاپ آن جهت توزیع یا نصب در مدارس توسط دانش آموزان یا اولیای مدرسه نیز موجود است.

پرداختن به دغدغه‌های نوجوانان و دانش آموزان و همچنین تلاش برای انتقال پیامهای مورد نیاز آنا در قالب طنز از جمله اهداف نیمکت است. فضای مجازی، درس خواندن، رفاقت و دوست یابی، ورزش و… نیز موضوعاتی هستند که سوژه طنزپردازان نیمکت میشوند.

jeld-nimkat-0

برای دریافت نسخه‌های کم حجم و با کیفیت بالای پیش شماره نیمکت راه راه اینجا کلیک کنید.

مخاطبان هر دو نشریه شبستان و نیمکت نیز میتوانند از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده در مجله یا از طریق شناسه @Tanzadmin در تلگرام با تحریریه این دو در ارتباط باشند یا مطالب خود را ارسال کنند.

محمدحسین علیان دبیری شبستان راه راه را بعهده دارد. دبیر نیمکت راه راه هم محمدرضا رضایی است. و شماره های اول این دونشریه دو هفته بعد و با پایان ماه صفر منتشر خواهند شد.

 گفتنی است مجله طنز راه راه یکی از محصولات باشگاه طنز انقلاب اسلامی است که تا کنون ۴ شماره از آن منتشر شده و در بخش نشریات سایت طنز راه راه (اینجا) قابل دریافت است.

 

۳ Comments

  1. فربد ۱۳۹۶-۰۳-۲۷ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    کانال تلگرامی دارید؟

    • محمدرضا شهبازی ۱۳۹۶-۰۴-۰۱ در ۳:۲۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

      روی علامت تلگرام بالای صفحه اول سایت که مثل موشک حرکت میکنه بزنید

  2. امید ۱۳۹۵-۰۹-۱۷ در ۰:۵۷ ق٫ظ- پاسخ دادن

    سلام پس کو شماره اولش؟
    امروز چهار شنبه هستا از همین اول کار بد قولی؟

ثبت ديدگاه




عنوان