خبرکش
رنگ به رنگ

جناب اقتصاددان
فقط من می‌توانم. عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جریان تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد که اقتصاددان بوده و برای رأی آوردن دروغ نمی‌گوید. او برای چندمین بار بحث توانایی را وسط کشیده و اعلام کرد: نامزدهای دیگر نمی‌توانند. او افزود: خود من هم درصورتی که رأی بیاورم، شاید تلاش کنم که بتوانم. او در ادامه در خصوص راه‌حل خروج از وضعیت فعلی ابراز تأسف کرده و اعلام کرد یکی از برنامه‌های اصلی او انتخاب یک اقتصاددان به عنوان رئیس بانک مرکزی می‌باشد. همتی در پایان افزود به حجاب دختران فوق‌لیسانس هم گیر ندید دیگه! اه…
در این زمینه کماکان گفتنی است…

نامزد رنگی
مهرعلیزاده رنگ عوض کرد. محسن مهرعلیزاده رنگ انتخاباتی خود را به رنگ فیروزه‌ای تغییر داد. او که پیش از این رنگ انتخاباتی خود را به احترام درگذشتگان بیماری کرونا مشکی انتخاب کرده بود، نظرش را عوض کرد. به گزارش برخی خبرنگاران، او نسبت به چندین رنگ دیگر نیز ابراز علاقه کرده بود. پس از این اقدام، یکی از خبرنگاران حاضر در محل از مهرعلیزاده پرسید که رقیب رنگ فیروزه ای را چه می‌داند؟ مهرعلیزاده کاغذی را از جیب کتش بیرون آورد و افزود طبق نظرسنجی‌ها، الان مهمترین رقیب فیروزه‌ای، رنگ بنفش و قهوه‌ای به حساب می‌آیند. او نسبت به رنگ سبز نیز ابراز علاقه کرد.

سوپر پوششی
سعید جلیلی، ‎جناب آقای همتی را جزئی از رویکرد غلط در اداره کشور دانست. جلیلی انتقادات خود را ادامه داده و ضمن ارائه چند برنامه اقتصادی، اعلام کرد ما در دولت سایه، سایه به سایه اقدامات دولت را دنبال کرده و برای همه آنها برنامه داریم. او که مسئولان اقتصاد کشور را مشغول کارهای نمایشی می‌داند، افزود ما بیشتر می‌توانیم و شما نتوانستید. در پی اظهارات جلیلی، همتی (جناب) واکنشی نشان نداده و اعلام کرد ما در حال بررسی سوپر پوششی بودن آقای جلیلی بوده و تا زمانی که او قسم نخورد، به او پاسخی نمی‌دهیم.

ثبت ديدگاه




عنوان