ترفندهایی دخترانه برای پسرها جهت رسیدن به اهداف
سگ‌دستی برای خواهرم

پسرها چگونه با ترفندهای دخترانه می‌توانند به اهداف‌شان دست یابند؟

 

اگر شما هم همیشه از اینکه دخترها چطور به اهداف‌شان می‌رسند دهان‌تان باز می‌ماند و حسرت می‌خورید که چرا دختر نیستید، این متن برای شماست. قرار است به شما یاد بدهیم که چگونه دستورهای طلایی دختران را برای رسیدن به اهداف‌تان به کار ببندید.

 

۱. برای گرفتن پول از پدر عنوان کنید هدف، خرید برای خواهرتان است. مثلاً بگویید «بابا پول بده تا برای خواهرم…خواهرت…» نه…چیز ببخشید بگویید «برای خواهرم سگ‌دست بخرم» و اگر دیدید دمپایی به سمت شما حواله‌ شد، آن وقت توضیح دهید منظور این است که سگ‌دست را برای ماشین می‌خواهید و خب همواره با ماشین، پرنسس بابا را می‌رسانید دیگر. خب سگ‌دست نو مبارک!

۲. سلیطه باشید. شاید فکر کنید این کارها چه معنی می‌دهد؟ قباحت دارد؛ اما خوب است بدانید عده‌ای با همین‌ کار می‌خواهند حکومت تغییر بدهند، حتی هشتگ هم می‌زنند. پس نگران نباشید و دست به کار شوید. [۱]

۳‌. تلاش کنید احساسات را برانگیزانید. در این باره می‌توانید از شیوه‌های تکدی‌گران پایتخت بهره بگیرید. یا مثلاً موهایتان را از ته بزنید، حتی اگر کچل هستید. [۲]

۴. فکر اجرای عشوه‌های دخترانه را از سرتان بیرون کنید، چون ممکن است فکر کنند از آنهایش هستید و آن وقت برای خودتان خیلی خیلی بد می‌شود.

۵. جذابیت‌های بصری‌تان را افزایش دهید. مثلا جای آن جوراب‌های طرح آقای خرچنگ، طرح باب اسفنجی را امتحان کنید. [۳]

۶. سعی کنید به جای استفاده از ظرافت‌های زنانه که ندارید از ظرفیت‌های مردانه‌تان، مثل باز کردن سس یک نفره برای اطمینان‌بخشی به خانواده استفاده کنید. اگر آنها به شما اعتماد کنند، چیزی در حدود ۳.۷۶۱ درصد احتمال دارد کمی علف خرس بدهند دستتان. [۴]

۷. در پایان اگر با هیچ کدام از این ترفندها نتوانستید کاری از پیش ببرید به ناچار باید واقعیت را بپذیرید. شما دختر نیستید و روز هم ندارید. [۵]

ولی غصه خوردن در این باره چیزی را عوض نمی‌کند. به جایش می‌توانید به داشتن یک دختر فکر کنید. پس دست به کار شوید و دنبال مادر دختر آینده‌تان بگردید.

[۱] البته نگارنده هیچ مسئولیتی در قبال کبودی‌ها و شکستگی‌های شما پس از سلیطگی برعهده نمی‌گیرد.

[۲] در کتاب «کَرَم خوش‌خیالیان» این شیوه برای تغییر حکومت‌ها توصیه شده است. پس به نگارنده اعتماد کنید این روش قطعاً جواب می‌دهد.

[۳] البته طرح پاندای کونگ‌فوکار بهتر است، چون به هر حال او جنگجوی اژدهاست، جذابیت و ابهتش بیشتر است.

[۴] متاسفانه شما پیش از این پایه‌های بنای اعتماد خانواده را سست کردید. در واقع خانه از پای‌بست ویران است و راهکارهای نگارنده هم دیگر دردی از شما دوا نمی‌کند.

[۵] می‌خواهید گریه کنید؟ گریه کنید. نگارنده به هیچ وجه قصد ندارد جلوی بروز احساسات منفی شما را بگیرد.

يك ديدگاه

  1. موسوی ۱۴۰۳-۰۳-۱۵ در ۳:۴۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود. فقط کاش به جای پاورقی تو پرانتز کنار همون متن میگذاشتید که دوتیکه نشه متنتون.

ثبت ديدگاه




عنوان