زلزله تخصص ماست!

سلبریتی در سیل

راه راه: بر خلاف حضور بسیار پررنگ و خیره کننده سلبریتی‌های گرامی در زلزله کرمانشاه، این عزیزان فعالیت چندانی در ماجرای سیلهای اخیر از خود نشان نداده‌اند.

شاید از خودتان بپرسید چرا؟ راستش ماهم این سوال را از خودمان پرسیدیم و در اینجا خیلی ریز به برخی از دلایل آن اشاره کرده‌ایم!

۱٫ از آنجایی که این عزیزان بسیار به اظهار نظر نمودن فقط در حیطه تخصصی خودشان پایبند هستند و عمرا در زمینه‌های دیگر که در آنها هر را از بر تشخیص نمی‌دهند چیزی نمی‌گویند به همین دلیل در مورد سیل که در آن تخصصی ندارند ساکت‌اند. همگی مستحضر هستید که زلزله تخصص اصلی هر بازیگر، خواننده و سلبریتی است و ۲۸ واحد زمین‌شناسی و ژئوفیزیک در همه رشته‌های هنری تدریس می‌شود.

۲٫ فوبیای آب دارند، یا به اصطلاح علمی آب گریز هستند و آن ضرب المثل آب پیدا نمیکنند وگرنه شناگر ماهری هستند در موردشان صدق نمیکند و بیشتر منتظرند تا آب سر بالا برود.

۳٫ این بزرگواران آدم‌های بسیار قانعی هستند و با همان مبالغی که توی زلزله جمع کردند یک جوری صورت خودشان و هفت نسلشان را با سیلی سرخ نگه میدارند.

۴٫ آن قدر کمپین زدند آب هست ولی کم است که حالا رویشان نمیشود بیایند توی فراوانی آب خودشان را نشان بدهند. حالا گیریم بیایند، چه بگویند؟ آب هست، ولی زیاد است؟

۵٫ بدلیل تداخل نمودن دو مناسبت تعطیلات نوروزی و سیل، هنوز بصورت کامل از تعطیلات خارجه بازنگشته‌اند تا بتوانند بر شرایط سوار شوند. انشالله در آینده نزدیک جبران میکنند.

ثبت ديدگاه




عنوان