فال روزانه
شما چرا نماینده نمی‌شوید

فال

راه راه:

فروردین
ای بابا شما که باز مضطرب هستید. بر ترس خود غلبه کنید. البته عده‌ای سعی دارند با گفتن آمار رای‌هایی که در دوره‌ی قبل خریدید شما را تخریب کنند.
نگران نباشید چون آن‌ها هم به همین صورت رای آورده‌اند، حیله‌شان کارساز نیست.

اردیبهشت
چند روزی‌ست که فعالیت گروهی‌تان زیاد شده است. خجالت نمی‌کشید؟ از این به بعد جای دیگری فال روزانه‌تان را بخوانید. چرا؟ یقه‌ی مردم را گرفته و به زور به گروه اضافه‌شان می‌کردید بس نبود که به اعضایی که عضو جدید اضافه کنند پول می‌دهید؟ واقعا که!
ضمنا پاچه‌ی مرا ول کنید که شبکه‌ی اجتماعی ندارم.

خرداد
شما از تکرار خسته نشدید! به فال دیروزتان مراجعه کنید، امروز هم همان است.

تیر
اَی ناقلا! دیروز چه کرده‌اید که امروز فِرت و فِرت از در و دیوار برای‌تان موفقیت می‌بارد. منتظر رای‌های مردم باشید.

مرداد
امروز روز خوبی برای شماست. مثل همیشه کامیون کامیون کمک‌های خیرتان را به بقیه می‌رسانید. بوس به شما، بخاطر دست بخشنده‌ای که دارید. بقیه‌ی ماه‌ها باید از شما یاد بگیرند. شما چرا نماینده نمی‌شوید؟

شهریور
امروز وارد گروهی جدید می‌شوید که روح‌تان هم از وجودش خبر نداشته است. زخم‌خورده‌ی گرامی سعی کنید خود را کنترل کرده یا هر چه فریاد دارید بر سر اردیبهشت بزنید که کار، کارِ خودش است.

مهر
باز که شما کاندید شدید؟ عجب رویی دارید. جامعه که فقط نماینده نمی‌خواهد. از امروز راه‌تان را عوض کنید، وگرنه فردا از فال خبری نیست. ضمناً شاخه‌ی درخت جای آویزان کردن عکس نیست.

آبان
اصلا فکرش را هم نکنید، همین امروز می‌روید و انصراف می‌دهید. شما، همین الانش هم حقوق شفافی ندارید، چه برسد به اینکه نماینده‌ی مجلس شوید.

آذر
امروز یکی از اطرافیان‌تان به طرز عجیبی قربان صدقه‌ی شما رفته و تحویل‌تان می‌گیرد. نترسید! رای می‌خواهد.

دی
امروز بیشتر از دیروز لجباز شده‌اید. دست به کار مهمی می‌زنید و انتظار پشتیبانی دارید ولی زهی خیال باطل. همه می‌دانند که شما خودتان هم به خودتان رای نمی‌دهید. اگر به مجلس هم بروید قطعا ممتنع‌بازی در می‌آورید.

بهمن
شما با داشتن روحیه‌ی خونین و جاویدان بودن، کمی از بقیه جلوتر هستید. امروز بیشتر از دیروز پیاده روی کنید. آفرین بر شما که اهل شعار نیستید.

اسفند
فال امروز شما پوچ در آمد.

يك ديدگاه

  1. 🐼 ۱۳۹۹-۰۶-۳۰ در ۱:۳۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    🤣

ثبت ديدگاه




عنوان