فردای انقلاب چکار کنیم؟
شیش و هشت دانلود کنید

طبق آمار، حدود نیم درصد جمعیت ایران در فضای مجازی به وقایع اخیر واکنش نشان داده و هشتگ زده‌اند. این جمعیت قابل توجه نشان می‌دهد، به سقوط رژیم چیزی نمانده و اگر هر سال همین مقدار پیشرفت کنند دویست سال دیگر قطعا پیروز خواهند شد. لذا باید کم‌کم به فکر کارهای بعد از انقلاب باشند. ما چندتا از این کارها را لیست کرده‌ایم که به دستشان برسانید:

آهنگ شاد دانلود کنید: همیشه یک فلش حاوی آهنگ شاد در جیب داشته باشید. یکهو دیدید جنبش پیروز شد و صدا و سیما دست شما افتاد، باید بتوانید شرایط را مدیریت کنید و یک فرقی با صدا و سیمای میلی داشته باشید. تصور کنید دارید بیانیه­ ی پیروزی جنبش را می‌خوانید و در پس‌زمینه آهنگی با ریتم شیش‌ و هشت از جواد یساری پخش می‌شود. واقعا حماسی و دشمن‌شکن است.

سند تحول آموزش و پرورش را تنظیم کنید: همه می‌دانند سیستم آموزشی فعلی نیاز به تغییر جدی دارد. مدارس باید ساعت ۱۰ صبح باز و حداکثر یک بعدازظهر تعطیل شوند و سه روز در هفته بیشتر فعالیت نکنند. اساتید دانشگاه‌ نیز باید همه امتحانات را تستی بگیرند، دوسوم جزوه را برای امتحان حذف کنند و ۹.۵ را ۱۰ بدهند. سر جلسه کنکور نیز به جای کیک و ساندیس، دوبل‌برگر با نوشابه توزیع شود.

طرح تاسیس چند وزارت­خانه جدید را بریزید: در جامعه معضلاتی جدی وجود دارد که تا به حال کسی به فکر رفع آن نیفتاده و هر کدام از فرط جدیت وزارت­خانه‌ی خاص خود را می‌طلبند. وزارت تخصیص اعتبار برای خریدن جان در بازیهای اینترنتی، وزارت توزیع ترقه تنظیم بازار در چهارشنبه‌سوری و وزارت همگام‌سازی زیرنویس با فیلم‌های دانلودی از آن جمله است.

ثبت ديدگاه




عنوان