طنز کاربران مجازی
شیفت عصر | سردر بلاتکلیف!

محمدرسول نوروزی/ طنزپردازی شغل دوم ایرانی‌هاست و همه ایرانی‌ها شیفت عصر طنزپردازن! یعنی هرکسی اراده کند کلی نمک و مزه از او می‌ریزد. شبکه‌های اجتماعی هم این روزها جای خوبی‌ست برای کشف بروز و ظهور این استعداد در قالب پست و استوری و کامنت و… . در سری مطالب «طنز شیفت عصر» این نمک‌پاشی در بخش کامنت‌های یک پست را منتشر می‌کنیم.

در یازدهمین قسمت شیفت عصر رفتیم سراغ توییتی از صادق زیبا کلام که به سفر وزیر خارجه به روسیه طعنه زده و احتمالا در دانشگاه هنوز درس تفسیر شعار نه شرقی نه غربی رو پاس نکرده و ما هم کاری نداریم  چرا که کاربران مجازی سعی کردن براشون توضیح بدن!

شما هم اگر کامنت طنزی درباره این توییت دارید، برای ما همینجا و تو قسمت ثبت دیدگاه بنویسید. همچنین اگر توئیت یا پست و کامنت‌هایی دیدید که مناسب استفاده در طنز شیفت عصر بود لینکش را برای ما بفرستید.

 

۳ Comments

  1. R@R ۱۴۰۰-۱۱-۰۵ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خاکِ اون دانشگاهی رو که امثال صادق زیباکلام(🙄) توش تدریس میکنند رو باید به توبره کشید.

  2. یه دانش آموز ۱۴۰۰-۱۱-۰۵ در ۹:۵۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    طنز فقط تو بقیه اداتو درمیارند

  3. یه بنده خدا ۱۴۰۰-۱۱-۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    کشورهای شرق جهان مثل کشورما دارای تاریخ،تمدن و فرهنگی غنی هستند.چرا نباید با این سرزمینها در تعامل باشیم؟
    آقای زیباکلام یچیزی میفرمایند،ولی جناب مگه شما نمیگید انقلاب اسلامی باعث شده ایران از تمامی کشورها جدا بشه،و همه باما دشمن باشن؟گویا شما یا فقط قسمت نه شرقی رو دیدید یا تفسیر درستی ندارید.وگرنه با این مدل نگرش افراط گرایانه که خودتون دارید ما باید ازهمه جدا باشیم!نه باید با اروپا و ایالات متحده در ارتباط باشیم چون نه غربی،و نباید با تایوان،مغولستان،قزاقستان،تاجیکستان،افغانستان،پاکستان،هند،سنگاپور،عراق،ترکیه،آذربایجان،اردن،یمن،عمان،عربستان،ارمنستان،ژاپن،بنگلادش،نپال،اندونزی،ویتنام،کامبوج،تایلند،فیلیپین،گرجستان،بوتان و کره شمالی و جنوبی،رابطه داشته باشیم.نمیدونم شاید شرق زو خیلی کوچیک فرض کردید توی چین و روسیه و بقیه همه رو توگروه کشورهای غربی گذاشتید

ثبت ديدگاه




عنوان