هواشناسی ایران و جهان
طنز روز| گردباد‌های موسمی

راه راه:

طبق بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، فردا در نوار مرزی کشور افغانستان شاهد ابرهای تیره و وزش باد شدید توام با رعد و برق خواهیم بود، انتظار می‌رود باد شدید تعدادی از انتحاری‌ها را با خود ببرد یا در نطفه بترکاند و در ۶ ماهه‌ی دوم سال شاهد راحت نفس کشیدن همسایه‌‌ی مان باشیم.

در ۲۴ ساعت آینده برای قاره‌ی آفریقا ابرهای فشرده همراه با گرد و غبار و در برخی کشورها گردبادهای موسمی پیش بینی شده، لذا ممکن است اسرائیلی‌ها در راه پیوستن به اتحادیه‌ی آفریقا گم شده و به اتحادیه‌ی دیگری بپیوندند. از اتحادیه‌ی آفریقا خواهشمندیم در اتحادیه را نبندد و از اتحادیه‌های دیگر نیز می‌خواهیم فرار نکنند، شاید شانس بیاورند و اسرائیل کلا گم شود.

در آمریکا نیز بارش رگبار و احتمال وقوع رعد برق جوی ناپایدار را به دنبال خواهد داشت، از این رو معاون رئیس‌جمهور آمریکا از برگزارکنندگان ملاقات‌ها درخواست کرده محل مناسب برای چرت زدن بایدن را پیدا کنند.

و اما در مرکز کشور ایران با ورود یک سامانه‌ی بارشی توام با نسیم جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت، پس از هموطنان تقاضا می‌شود صف آب بسته‌بندی با کارت ملی که به تازگی گران شده را ترک کنند و با خیال راحت به منزل بروند. آب برای همه هست.

ثبت ديدگاه




عنوان