واكنشها درباره اتفاقات اختتامیه جام جهانی فوتبال
قهر قهر تا روز دوشنبه!

آغوش یک مادر نظامی

راه راه: بعد از آنکه روزنامه پرتیراژ کرواسی نوشت: خدا رحم کرد که باران می‏ آمد وگرنه خانم پرزیدنت، توپ جمع‏ کن‏ ها را هم ماچ می‏ کرد. واکنش ها از طرف‏ ها شروع شد. ملاحظه کنید:

فردوسی‏ پور: آقای صداوسیما حالا باران هم نمی‎بارید، خانم پرزیدنت هم همه توپ جمع‏ کن‏ ها و آشغال جمع‏ کن‏ های ورزشگاه را هم ماچ می‏ کرد. بعدش هم ۴ تا شوخی مختصر خانوادگی و شما نشان می‎دادید آسمان که به زمین نمی آمد، می‏آمد؟ اصلاً قهر قهر تا روزِ دوشنبه…!
زَم: اسناد موثق داریم که باران اختتامیه جام جهانی کار سپاه بود تا خانم پرزیدنت به ماچ کردن ادامه ندهد و تلویزیون ایران بیش از این مجبور نشود مراسم را نشان بدهد!
مدیر شبکه من و تو: زن و دختر شایسته یعنی این، تا وقتی زن و دختر ایرانی به جای سگ و خوکچه؛ حیا و عفت و خانواده دارند، تیم ایران به فینال جام جهانی راه پیدا نمی‎کند!
ابتکار: به زودی برای آموزش و ارتقای سطح فرهنگی زنان و دختران ایرانی با رئیس جمهور کرواسی وارد مذاکره می‏شوم!
دکتر صدر: فیرپلی را از رییس جمهور کرواسی بیاموزیم. تازه حیف که الان شکست خورده‏اند!
زائری: به جای این که نگران نشان دادن قِر کمر و ماچ و آغوش و غیره ‏ی این و آن در رسانه عمومی باشیم، نگران مَضرات چای پُررنگ باشیم.
نوبخت: آقای رییس‏ جمهور از صداوسیما خواست تا باران ببارد!
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: ای کاش مجلس ما هم برای دعوت و گسترش روابط فرهنگی با شخص رئیس جمهور کرواسی یک فکری بکند!
دوباره زَم: اطلاع موثق داریم که باران اصلاً نباریده و جمهوری اسلامی با فتوشاپ باران در ورزشگاه انداخته و خانم پرزیدنت حتی سگ و گربه‏ های ورزشگاه را هم بوسیده و یک چیزهایی که فیلم اصلیش را یک منبع آگاه با پست پیشتاز برایمان فرستاده، اما حکومت ظالم ایران آن را نشان نداده! در ضمن تیتر روزنامه کرواسی هم کار خودشان است! و در این باره هم چند تا منبع موثق داریم…!!

۲ Comments

  1. یزدانی ۱۳۹۸-۱۲-۰۴ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خوب بود 🙂

  2. AfshArt ۱۳۹۷-۰۵-۱۸ در ۱۰:۲۶ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خوب بود ولی یه کم شوخی ها زیاد دم دستی بودن

ثبت ديدگاه




عنوان