کاندیداشو ۱۲/ راهکار علمی کاهش بیکاری به روش لوله‌گذاری پیشرفته
لوله گذاری بدون لوله

 

اخبار علمی: 

راه‌کار بسیار علمی دولت در جهت افزایش اشتغال.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این دولت انجام پذیرفت افزایش اشتغال به صورت کاملاً مطالعه شده و علمی بود.

به گزارش خبرنگار علمی فناوری واحد مرکزی خبر مستقر در اتوبان تهران قم نرسیده به دریاچه نمک، طرح لوله گذاری انتقال آب به صورت هفتاد درصدی از اقدامات مهم این دولت در جهت انتقال آب و در کنار آن کاهش نرخ بیکاری به شمار می‌رود.

معاون لاناتق (لوله انتقال آب تهران قم) مرکز علمی دولت در خصوص نوع اجرای طرح به خبرنگار ما گفت: این طرح که در جهت انتقال آب و کاهش نرخ بیکاری ایجاد شده است باعث شده بسیاری از جوانان به صورت تمام وقت در دو گروه کاری هفتاد درصد از پروژه را انجام داده و ان شاء الله در دولت های آینده سی درصد باقی مانده از پروژه نیز به پایان خواهد رسید. نحوه اجرای کار هم به این صورت است که گروه اول مسیر لوله گذاری را حفر می‌کنند. ولی چون دولت هنوز نتوانسته با متخصصین لوله‌گذاری به توافق دست پیدا نماید، لوله در مسیر قرار داده نمی‌شود. ولی برای این‌که طرح متوقف نشود گروه سوم بیکار نمانده و مسیر حفر شده را مجددا پر می‌نماید. به این ترتیب هفتاد درصد از پروژه در مدت زمان مورد نظر به پایان رسیده و فقط امر جای‌گذاری لوله باقی می‌ماند که ما از دولت بعدی تقاضا داریم این تلاش فنی و شبانه روزی را که اکثر کارهای آن انجام گردیده است به پایان برساند.حقوق و مزایای پرسنل گروه یک و سه نیز پس از پایان پروژه و به اتمام رسیدن آن از محل سود حاصل از آبیاری پرداخت می‌گردد.

خاطر نشان می‌سازد این حفاری برکات و نکات جانبی مثبت دیگری نیز داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به کشف پنجاه کیلوگرم مواد مخدر جا سازی شده در زمین، کشف دو جسد و انتقال به پزشکی قانونی، وسایل سرقت شده توسط لولو در زمان دولت قبلی، صفحه سی و هفت تا پنجاه و چهار برجام که توسط برخی از افراد کنده شده و در زمین پنهان شده و تعداد دیگری وسایل ارزشمند اشاره نمود.

شایان ذکر است که خبرنگار واحد مرکزی خبر پس از تهیه این خبر به صورت قربه الی الله خود را در دریاچه نمک غرق نموده و جستجو برای یافتن جسد او کماکان ادامه دارد.

پایان خبر./

ثبت ديدگاه




عنوان