ما و بیت المال نداریم که!

معاون فناوری اطلاعات قوه قضائیه از طراحی سامانه ثبت دارایی مسئولان خبر داده و گفته: «همه مسئولان موظف به ثبت دارایی های خود در این سامانه هستند.»
بعضی «مفسدان اقتصادی مسئول‌نما» به این‌جور کارها عادت ندارند و ممکن است حین استفاده از سامانه به بیت المال صدمه وارد کنند، لذا برای کسب عبرت، یکی از این موارد که باعث آمپر کشیدن و سوختگی سامانه شده را مرور می کنیم:
با سلام به سامانه ثبت دارایی ها
اینجانب از لای دست و پای مسئولین، اموال خود را به شرح زیر اعلام می دارم.
– یک فقره حساب داریم برای واریز حقوق. وضعش طوری است که مسلمان نشنود کافر نبیند … هرچند یک آب باریکه ای هست به قاعده ۲۲-۲۳ میلیون. از قدیم هم گفتن آن را که حساب پاک است فیلان … لذا سپردم بچه ها آنجا را آب و جارو کردند الان تشریف ببرید از پاکی اش حظ می کنید. هر حساب دیگری از بنده دیدید اطلاع بدهید بشوییم برود.
– یک باب منزل کلنگی مربوط به دوره پرکامبرین هست در دهات مان، البته الان خودمان در منزل سازمانی ساکنیم. غیر از این هر منزلی در هر جای کره زمین از دوبی تا لاس وگاس پیدا کردید، حکما یادمان رفته. بگویید بزنیم به نام خانم بچه ها.
– یک موتورگازی مدل ۵۵ داریم که خود دلیل روشنی بر ساده زیستی ماست. برای کارهای اداری هم از خودروی دولتی استفاده می نماییم. اگر یک وقت بنزی چیزی به نام ما رویت شد حتما بنده زاده پدر سوخته بی اجازه برده بیرون. بگویید خودمان قبل از شما خدمتش میرسیم.
– از لحاظ شغلی چندین فروند مسئولیت داریم–چون باید با هواپیما برویم که به همه برسیم- شما اگر دیدید ما یک ریال از این مشاغل خورده ایم، خبرمان کنید بفهمیم از کجا لو رفته!
تازه آقا الان که ما و بیت المال نداریم که. ما بعد از عمری خوردن و بردن، خودمان هم جزو بیت المال محسوب می شویم. فلذا هی گیر ندهید، که هر چی از وزن ما کم شود از جیب کشور رفته!

يك ديدگاه

  1. محمد ۱۳۹۸-۰۴-۱۷ در ۷:۵۵ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خخخخ
    گشنگ بود

ثبت ديدگاه




عنوان