اینستاگرافی
مخصوصا بعد از آنفالو!

راه راه: فرزندم امروز که تولد چهار سالگی پیج اینستاگرامت را جشن گرفتی لازم دیدم چهار تا نصیحت را با تو در میان بگذارم؛ حالا تو خواه پند جو خواه بنال:
۱- اولا خواهش می کنم نامه اعمال من و مادرت را در اینستاگرام منتشر نکن؛ برکت از بسته‌های اینترنتت می رود. الان چند هفته است که سیبل‌هایم را زده‌ام و کلاه نقابدارم را هم می‌کشم پائین، از ترس اینکه شناخته شوم.

۲- جمله «دنیا هنوز خوشگلیاشو داره» را زیر عکس خودت نگذار. بعد از سری آخر، بنیان‌های اعتماد به نفس مردم دچار تکان‌های ویرانگر و نوسانات شدید شده است.

۳- روا نیست بعد از این‌همه پیتزاهایی که استوری کردی یک بار هم از ته دیگ‌های سیب زمینی دم نزنی! الان چند هفته است سیب زمینی قهر کرده رفته بالای چهارهزار تومان لامصب پائین بیا هم نیست.

۴- خود حافظ هم اول دیوانش اشعار را تقدیم یکی کرده است بالاخره. اشکالی هم ندارد. تو هم لطفا صاف و پوس‌کنده اعتراف کن غزلیات عاشقانه‌ای که میسرایی و توی صفحه‌ات می‌گذاری، برای کیست؟!

۵- حالا خیلی هم توی کپشن‌هایت خودت را جدی نگیر. آدم‌ها تا قبل از ۲۷ سالگی تحت تأثیر تغییرات هورمونی زیاد حرف می زنند.

۶- خوب است که عکس بابایت را پست می‌گذاری. ولی جان من دیگر لازم نیست با نرم افزار خوشجلمان کنی، ما توی در و همسایه آبرو داریم.

۷- زامبی‌هایی که در بیرون میبینی همان فرشته‌های مجازی‌اند که دو رویشان خیلی فرق دارد. آدم‌ها هیچ‌وقت به خوبی پست‌هایی که می‌گذارند نیستند. پس خیلی در فضای مجازی برای آینده و ازدواجت نقشه نکش.

در پایان هم خواستم بدانی که علی‌رغم انتقاداتم، گاهی خیلی از صفحه‌ات لذت برده‌ام بخصوص زمانی که گزینه انفالو اش را انتخاب کردم. ممنون که حال بابا را خوب می‌کنی….

ثبت ديدگاه




عنوان