معرفی روش‌های مختلف مدیریتی در کائنات
مدیریت به سبک مرد عنکبوتی

راه راه:

امروزه روش‌های مختلف مدیریتی در کائنات مورد استفاده قرار می‌گیرد که مسئولین هر سیاره‌ای با توجه به متغیرهایی از جمله: خلق و خوی مردم، درصد رطوبت سیاهچاله‌ای، میزان پستی و بلندی ستاره مجاور و مقدار عدد پی در آن دوره تصدی‌گری، روش مدیریتی مناسب خود را برمی‌گزینند که در ادامه به شرح تعدادی از این روش‌های مدیریتی می‌پردازیم:

 

۱- روش شیر تو شیر:

این روش بیشتر در کهکشان راه شیری و در سیاره‌هایی مثل مریخ مورد استفاده قرار می‌گیرد. دکترین این روش بر اساس این جمله استوار است: «شیر را سرایدار کن، گنجشک را وزیر، خرگوش را سلطان کن، خرس را رئیس». مریخی‌ها با بهره‌گیری از این روش موفق شده‌اند که سیاره خود را خشک و بی آب و علف کنند. مسئولین مریخی امیدوارند که تا سال ۱۴۰۰۰۴ مریخی، این خشکی‌ها به صددرصد برسد و حتی سفره‌های زیرزمینی این سیاره خشک خشک شود.

 

۲- روش بخند بخند کیهان به روت بخنده:

این روش در کهکشان آندرومدا و در سیاره mjz1296 مورد استفاده قرار می‌گیرد. دکترین این روش به طور خلاصه یک جمله است: “بخند بخند کیهان به روت بخنده حیفه که شاخکات گره ببنده”. سیاست در سیاره mjz1296  ساده است: در صورت دریافت تهدید، لبخند ملیح، تحقیر، لبخند ملیح‌تر، تحریم، لبخند ملیح‌ترتَر، توهین، خنده عادی بدون صدا، فحاشی، خنده عادی صدادار، تهدید به حمله همراه با تحریم: خنده صدادار و در نهایت برای حمله نظامی هم قهقهه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

۳- روش دوبه دوبه دوبه دوبه دوب دوب دوب:

این روش عجیب و جالب در سیاره hr393 و بیشتر در کهکشان بچه غورباغه دیده می‌شود. در این روش به اهالی سیاره آزادی‌های تهیّجی داده می‌شود. از قول‌های انتخاباتی مدیران سیاره hr393 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزاد کردن ویراژ مختلط در کمربند سیاره‌ای برای اجناس مذکر و مؤنث
  • آزاد کردن ویراژ با سفینه‌های دوچرخ برای جنس مؤنث سیاره
  • آزاد کردن اجرای زنده سازدهنی، توسط جنس مؤنث برای جنس مذکر

و مواردی از این دست.

 

۴- روش ژان‌وال‌ژان

این روش در سیاره s.j232 در ناحیه پای جلوی کهکشان خرس بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش مسئولی که به تصدی‌گری انتخاب شده است، گندم را می‌کارد، سپس درو می‌کند، بعدش گندم‌ها را آرد می‌کند، سپس آردها را خمیر می‌کند، بعدش خمیرها را نان می‌کند، سپس نان را لقمه می‌کند، بعدش لقمه را داخل حلق اهالی سیاره می‌گذارد. لازم به ذکر است که در این سیاره هر مسئولی که بخواهد به مردم کشاورزی یاد بدهد، توسط اهالی سیاره خورده می‌شود. لازم به ذکرتر است که اهالی این سیاره همیشه گرسنه‌اند.

 

۵- روش مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی می‌گوید: وقتی داری از جایی بالا می‌روی؛ جوری رفتارکن که انگار سرازیری است و وقتی داری از جایی با کله سقوط می‌کنی، جوری رفتارکن که انگار هیچی نیست. این روش در اکثر سیارات دارای حیات هوشمند استفاده می‌شود. در این روش مسئول سیاره، به‌محض تحویل گرفتن جایگاه از مسئول قبلی، جوری رفتار می‌کند که انگار سرازیری است. برای پایان‌بندی بهتر این متن، توجه شما را به سخنرانی مسئول سیاره آلفاقنطورس ۳۹۳، واقع در بازوی چپ کهکشان، در صبح اولین روز تصدی‌گری جلب می‌کنم:

«اهالی چهار چشم و چهارپای سیاره، خیلی متشکرم که من را برای تصدی‌گری انتخاب کردید. راستش من امروز به انبار سیاره رفتم و هیچ پولی داخل آن ندیدم. مشاورم حدس می‌زند که مسئول قبلی سیاره، همه پول‌ها را خورده است. اما نگران نباشید چون من همه پول‌ها را از حلقوم شما بیرون می‌کشم. زورم که به مسئول قبلی نمی‌رسد. ممنون که برایم چهاردستی کف می‌زنید. خجالتم ندهید. خرطومم از خجالت قرمز شد».

ثبت ديدگاه




عنوان