گزارشی از سمزقند دهم
مشهدی‌ها در سمزقند

دهمین محفل طنز سمزقند، دیشب با حضور طنزپردازان مشهدی در حسینیه هنر این شهر برگزار شد.

 

دهمین محفل طنز سمزقند، دیشب با حضور طنزپردازان مشهدی در حسینیه هنر این شهر برگزار شد.
این برنامه با اجرای سیدحمید علیزاده کمدین و طنزپرداز شناخته شده‌ی کشوری روی سن رفت و در آن آقایان مجید رحمانی صانع، محمد صبوریان و محمدحسین رحیمی به شعرخوانی با موضوع مقاومت مردم فلسطین و هجو اسرائیل پرداختند.

همچنین آیتم دوبله به قلم خانم فرزانه صنیعی به نقد استانداردهای دوگانه برخی افراد در دفاع از سنت‌های غربی و بی‌توجهی به حوادث روز دنیا با نام روشنفکری، به روی پرده رفت. خانم اعظم‌سادات موسوی نیز با نویسندگی و کارگردانی آیتم چت‌استریپ گروه سران اسلامی و استکباری، پای آیتم جدیدی را به سمزقند باز کرد. آقای مسعود کفشدوز نیز روی ملودی موسیقی معروف یلدایی ترانه جدیدی خطاب به نتانیاهو و ارتش او سروده و اجرا کرد.
همچنین آقایان محمدمهدی رضایی و محمدرضا سعادتی با اجرای استنداپ کمدی توانستند مخاطبان حاضر در سالن را به خوبی با خود همراه کنند.

همچنین این محفل میزبان روایتگر دفاع‌مقدس علیرضا دلبریان بود. ایشان باتوجه به نزدیکی به عید کریسمس، خاطره متفاوتی از حضور جمعی از رزمنده‌ها را در کلیسایی در خرم‌آباد روایت کرد.
آقای ناصر جوادی مدیر برگزاری سمزقند درباره این محفل گفت: محفل طنز سمزقند که زیر نظر باشگاه طنز انقلاب اسلامی اداره می‌شود، حدود سه سال است که در مشهد پایه‌گذاری شده است. وی افزود این برنامه به همت طنزپردازان جوان و خوش‌آتیه مشهدی برنامه‌ریزی و اجرا شد.
تبلیغات این محفل پیش از اجرا در بستر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و شبکه خراسان تلویزیون ارائه شده بود.

ثبت ديدگاه




عنوان