پنج قدم تا فراموشی با حسرت همیشگی
ملاقات با مقامات، در پنج قدم

حتما شما هم با حسرت ملاقات مقامات کشورهای اروپایی، دست و پنجه نرم کرده‌اید. ما در این مقاله راه حل این حسرت همیشگی زندگی بشر را در پنج قدم به شما آموزش می‌دهیم.

۱) هیچ‌کاره بودن خود را مانع ندانید!

از هیچ‌کاره بودن خود ناراحت نباشید. ارزش شما به تخصص و اطلاعات شماست، ولی اصلا ارزش داشتن که ملاک نیست و فقط باید بتوانید حرف بزنید که آن را هم طبیعتا…بی‌خیال؛ بروید به قدم بعدی.

۲) جادوگری را یاد بگیرید

اسم جادوگری ممکن است ترسناک باشد، اما باید بدانید آموختن آن، اصلا سخت نیست. همین‌که تیمی مثل بایرن‌مونیخ بعد سال‌ها بفهمد شما جزو بدترین خریدهای تاریخش بودید، یعنی سحر و جادویتان حرف ندارد.

۳) لگد بزنید

 از تخصص خود استفاده کرده و لگد بزنید. در این کار خود را محدود نکنید. تمام کائنات می‌توانند عرصه لگدپراکنی شما باشند؛ مگر اینکه از جیب‌هایشان صدای جرینگ جرینگ سکه‌ بیاید. دینگ‌دینگ پیامک واریز وجه هم قبول است.

 لگدهای ریزِ کوچولو از زیر پتو را دست کم نگیرید.

۴) از وانمود کردن نترسید

هر روز جملات کوروش کبیر را جلوی آینه بگویید. مثلا «بگویید تو مشهور هستی، پس هستی»،«بگویید تو بخواب، که همه بیدارند»،«بگویید قربون دست و پای بلورینت!» اهمیتی ندارد این جملات واقعا از کوروش باشند؛ مهم فقط این است که کاملا باور داشته باشید که هستند.

توجه داشته باشید که گفتن «بگویید» لازم نیست.

۵) خودتان را لوس کنید.

وانمود کنید برای مردم خیلی فداکاری کرده‌اید و هیچ کس قدر این همه فداکاری شما را نمی‌داند. مثلا می‌توانید روی مواردی مثل پلمب شدن املاکتان در راه اهداف انقلاب یا ریختن پول‌های میلیونی در حلقوم اداره برق، مانور دهید؛ حتی اگر قبلا از ویلا تا کفی دمپایی دستشویی‌تان را فروخته باشید. البته اگر در ویلایتان استخر و وسایل برقی پرمصرف دارید، روی دومی کمتر مانور دهید.

 

در پایان، برای خرید بسته آموزش زبان آلمانی، کلمه «طبیعتا» را به شماره ۲۹، دو تا ۸ ارسال نمایید.

ثبت ديدگاه




عنوان