نشست خبری مجازی یک مقام مسئول با رسانه‌ها
هفت ماهه فهمیدیم

نشست خبری یک مسئول مهم بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش رسانه‌ها، یک مقام مسئول که بصورت مجازی درحال صحبت درباره کرونا بود گفت: ما در این هفت ماه فهمیدیم باید روی پای خود بایستیم و همه امور را باید خودمان انجام دهیم.

ایشان ضمن تشکر ویژه از مردمی که به این دولت رای دادند افزود: از مردم ممنونیم که هی منتظرن ببینن ما کی می‌فهمیم. ایشالله یه عیدی توپ براشون دارم.

وی که از روی مبل به صورت ویدئو کنفرانس صحبت می‌کرد گفت: خداوکیلی هفت ماه خیلی خوبه؛ کاملا معقول و منطقیه. راستی مدرسه‌ها رو هم از فردا باز کنید.

این مسئول در پاسخ به خبرنگاری که بصورت اینترنتی پرسیده بود: شما هفت سال است که مسئولید، برای فهمیدن سایر مسائل مخصوصا بدعهدی غرب چقدر دیگر باید زمان بگذرد گفت: بلاک اند ریپورت؛ شت بی‌سواد!

ایشان ضمن ابراز رضایت از عضویت ایران در برجام خاطرنشان کرد: ما بعد از برجام از رکود رد شدیم، چرخ‌های اقتصادمون به چرخش افتاد، تحریم‌ها بالمره برداشته شد، کلی هواپیمای نو خریدیم که بوی نویی می‌ده، حالا دلار هم یه مقداری نوسانات داره که داریم بررسی می‌کنیم ببینم مشکل چیه. منتها یکم مردم باید بیشتر صبر داشته باشن که این اتفاقات محسوس‌تر بشه مخصوصا قسمت گشایش اقتصادیش.

ایشان در پایان گفتند: راستی عیدی ما هم به مردم همینه که مردم کمک کنن دولت بتونه به گشایش اقتصادی ادامه بده

ثبت ديدگاه




عنوان