بیانیه کیت‌های تشخیص کرونا
هیچم قبول نیست!

راه راه: کیت‌های تشخیص کرونای صادر شده به آلمان، با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن اقدام حاکمیت به روشنفکران کشور تسلیت گفتند.
در این بیانیه آمده است: با کمال تاسف اعلام می‌کنیم رژیم ایران در اقدامی الکی و خلاف قوانین غرب‌زدگی که هیچم قبول نیست، کیت‌های تشخیص کرونا را که باید از کشور نایس و درجه یک آلمان به مملکت فلک‌زده و جهان‌سومی ما وارد می‌شد، به صورت برعکس از ایران به آلمان صادر کرد.
کیت‌های مذکور افزودند: ما کیت‌های داغ‌دیده ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به عموم غرب لیسان گرامی اعلام می‌داریم این اقدام مذبوحانه بدون طی مراحل و آیین‌نامه‌های استعماری موجود در روابط بین‌الملل صورت گرفته؛ و رژیم ایران –در کنار واردکننده خاک‌برسر آلمانی- باید پاسخگوی ضایع شدن تاریخی روشنفکران باشد.
این کیت‌ها با بیان اینکه «هنوز هم باورمان نمی‌شود» تاکید کردند: برای بار هزارم تاکید می‌کنیم تا وقتی حاکمیت ایران به آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و انتخابات آزاد (که باید به تایید آقایان زیباکلام، صادقی، تاج‌زاده، رضا پهلوی، رجوی و … برسد) عمل نکند، این قبیل اقدامات ضایع کننده قبول نیست و ما به طرز فجیعی محکوم می‌نماییم.

يك ديدگاه

  1. محمدحسین صادقی ۱۳۹۹-۰۲-۲۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    یکیشون اومده بود می‌گفت امکان نداره آلمان از ما وارد کنه، وقتی کلی دلیل و مدرک آوردم میگه وقتی خودمون می‌خوایم چرا داریم به آلمان هدیه میدیم، وقتی میگم فروختیم باز میگه نمیتونه قبول کنه آلمان از ما چیز بخره 😐

ثبت ديدگاه




عنوان